Opdater automatisk hjemmeside
Fra : Carsten

Dato : 30-03-03 15:33

Jeg har det problem at man ikke kan se mine rettelser på min hjemmeside uden
at jeg aktiver opdater side.

Kan jeg indsætte en htm kode sådan at siden altid ser efter om der er en ny
version af siden på serveren

KH Carsten

Fra : Googolplex

Dato : 30-03-03 16:04

Carsten wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> at jeg aktiver opdater side.
>
> Kan jeg indsætte en htm kode sådan at siden altid ser efter om der er en ny

Prøv med

I head-sektionen.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Gil

Dato : 30-03-03 16:05

<META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache">
<META HTTP-EQUIV="Cache-Control" CONTENT="no-store">

Fra : Per Rasmussen

Dato : 30-03-03 17:39

> [...]
> at jeg aktiver opdater side.
>
> Kan jeg indsætte en htm kode sådan at siden altid ser efter om der er en ny

Prøv at tjekke din browser, om den automatisk kikker efter nye sider.
Gå ind i Funktioner/Internetindstillinger fanebladet: Generalt og under
Midlertidige internetfiler vælger du indstillinger.
Her skal der i afsnittet Kontroller om der er nye versioner af gemte sider.
Der skal der være markeret i Automatisk

Per Rasmussen