Sonyericsson Z1010?
Fra : Nakel Andersen

Dato : 30-03-03 15:15

Er dette en mobil som kommer eller bare en vision fra Sony? Den er jo ret
lækker og har alt det en mobil skal have!

Fra : Søren Blom

Dato : 30-03-03 15:33

"Nakel Andersen" <nakel@post3.tele.dk> skrev
> Er dette en mobil som kommer eller bare en vision fra Sony?

Hvis du havde kikkede på http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start,
så ville du kunne læse at det er en model der er på vej.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : jesper

Dato : 02-04-03 15:01

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message news:<3e870038$0$139$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> "Nakel Andersen" <nakel@post3.tele.dk> skrev
>
> Hvis du havde kikkede på http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start,
> så ville du kunne læse at det er en model der er på vej.

Nogen der ved hvornår den kommer til danmark...???

Fra : CamillaD

Dato : 06-06-03 21:45

"Nakel Andersen" skrev d. 30-03-03 15:15 dette indlæg :
> Er dette en mobil som kommer eller bare en vision fra Sony? Den er jo
ret
> lækker og har alt det en mobil skal have!

Hej Nakel Andersen.
Jeg ved godt, det er længe siden, du har skrevet dette indlæg, men jeg
kan alligevel lige fortælle dig min erfaring med samme emne...:

I februar gik det op for mig, at denne telefon havde udsigt til at komme
på markedet (i hvert fald i nogle lande...) og tænkte, ligesom dig, at
den telefon har ALT, hvad en mobiltelefon skal indeholde OG MERE TIL, så
jeg ringede rundt....
Jeg ringede til forskellige teleimportører/-sælgere. Nogle sagde, at den
udkommer i Danmark til sommer, dvs. juni/juli måned, hvorimod andre
sagde, at den kom til oktober eller bare 3. /4. kvartal i 2003.
Men meningerne var mange, så jeg ringede til SonyEricsson, som sagde, at
den tidligst kommer omkring julen 2003, men vedkommende, som jeg talte
med, sagde, at det skulle jeg nok ikke regne med, for det kom helt an på
teleoperatørerne (fx. TDC, SOnofon mv.), om de opretter det famøse
3G-netværk. Hvis ikke, udkommer den ikke i Danmark, mente vedkommende
hos SonyEricsson... og troede absolut ikke selv på, at det vil ske
indenfor en overskuelig tid....

Men jeg har stadigvæk ikke givet op!
For eksempel var jeg på nettet for at søge på artikler om den pågældende
telefon og fandt dit indlæg her på kandu.dk.

Med venlig hilsen og "velkommen til fanklubben" for indførelsen af Z1010
!!!
fra CamillaD

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Andersen

Dato : 07-06-03 13:34

Hej CamiliaD!

Jeg er deværre begyndt at tro, at Z1010 kun er en illusion. Jeg tror mere,
den skal vise af SonyEricsson stadigvæk er her og hvis den udkommer, tvivler
jeg på, den kommer Europa. Det er en klaptelefon og dem, er de fleste
europæer ikke glade for. SonyEricsson har jo også før været fremme med nye
modeller, også pludselig udgår det før de endda er gået i produktion. Min
mening er, at den nye T610i skal have succes, før at de tør satse på sådan
en model som Z1010. SonyEriccson har problemer med sælge telefoner i dag og
Sony har flere gange truet med at lukke for pengekassen, så er det farligt
at komme med en model, endda før 3G nettet er oppe og køre.
Jeg er begyndt at kigge på T610i eller SL55 fra Siemens, som ikke er helt
det samme, men de er også små søde telefoner. Men skal det være den bedste
af den bedste, så kig på Siemens SX1. Den kan alt.

MVH

Michael Nakel Andersen

Fra : Martin Zielke

Dato : 07-06-03 16:20

"Michael Andersen" <nakel@nakel.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er begyndt at kigge på T610i eller SL55 fra Siemens, som ikke er helt
> det samme, men de er også små søde telefoner.
>
> MVH
>
> Michael Nakel Andersen

Mener du ikke T610, og ikke T610i?

Fra : Michael Andersen

Dato : 07-06-03 18:45

Et i fra eller til Jo, det er den jeg mener!

Fra : CamillaD

Dato : 08-06-03 17:47

Hel Michael Andersen.

Tak for dit indlæg til mig.

Måske har du ret i, at jeg burde se mig om efter nogle andre mærker....
Jeg satser nok på Siemens SX1.... den er vist lige noget for en
kræsenpind som mig...

Med venlig hilsen Camilla

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Andersen

Dato : 09-06-03 10:03

Hvis jeg ikke stoppede d. 1 august, at arbejde i en radio/tv butik, havde
jeg også købt den. Har set og prøvet den på Siemens messe og det er:
TELEFONEN.
Så glæd dig og alle jer andre. Man fatter bare ikke, at sådan en lille mobil
kan alt det.

Fra : Martin Pedersen

Dato : 13-06-03 21:59

Er der nogen der ved om klappen åbner ved hjælp af en motor?
Jeg har lige købt en Samsung SGH-T200 fra Thailand, den er kanon
fed, og det er en player telefon, men den mangler et kamera, jag
vil hellere have el-klap end kamera, men det bedste ville jo være
begge dele =)