Argh - FIFA 2003 probs
Fra : KE

Dato : 30-03-03 13:00

Hejsa NG

Jeg kan ikke få mit Fifa 2003 til at virke. Systemet ser således ud:

ADM Thunderbird 1,2 Ghz
768 MB ram
Geforce 2 400 MX grafikkort (jeg er lidt usikker på om det samtidig er et
Riva TNT 2 - kan det være det?)
Soundblaster Live
Windows XP

Jeg kan sagtens installere, og starte spillet op, men når jeg skal spille
kamp går det ned - sommetider med det samme og andre gange efter små 30
sekunder.

Jeg har kigget lidt rundt på hjemmesider og readme filer mv. jeg har hentet
en bestemt Nvidia driver (28.32) og forsøgt at installere motherboard
driverne (som jeg aldrig har brugt før). Settings i spillet er helt nede så
lave som muligt. Hvad skal jeg gøre? Opgive?

KE

Fra : Thomas

Dato : 30-03-03 17:30

hvilket motherboard har du? har en ven der har haft noget det minder om det
problem. han lavede en bios opdatering og det virkede...!

men prøv lige at skrive hvilket bundkort du har!

Fra : KE

Dato : 30-03-03 18:03

"Thomas" <ikke@oplyst.dk> wrote in message
> hvilket motherboard har du? har en ven der har haft noget det minder om
det
> problem. han lavede en bios opdatering og det virkede...!
>
> men prøv lige at skrive hvilket bundkort du har!

Uha det var et af de sværere spørgsmål - jeg skal vist i kælderen og rode
efter kassen.....

Fundet:

EpoX 8KTA3 mainboard - socket A

Jeg har før rodet med en bios på en anden maskine - måske det kan løse
problemet eller hvad?

KE

Fra : Thomas

Dato : 30-03-03 18:26

måske..! men du kunne jo starte med bare at opdate alle andre drivere for
hvis man kan undgå at skulle til at rode med bios'en er det jo det bedste...
men hvis du skal igang med en biosopdatering så kan du finde den nyeste bios
til dit kort her: http://www.epox.nl/english/support/bios/socketa.htm
og der kan du vist også finde nogle drivere..!

Fra : KE

Dato : 06-04-03 11:48

Hej Thomas

Jeg har nu flashet min bios og spillet kører bare perfekt. Jeg vil blot sige
tak for din hjælp. Selv battlefield (som jeg havde opgivet som for
grafiktungt kan køre med middel grafik perfekt!

KE

Fra : Thomas

Dato : 07-04-03 14:18

glad for at kunne hjæple..