word 2000 opstart
Fra : Morten B

Dato : 20-03-01 22:08

Hej NG

Er der nogen, der ved, hvorfor windows skal installere et eller andet, hver
gang jeg starter MS-Word?

Jeg får beskeden:
'Vent mens Windows konfigurerer office 2000 Premium' - hvorpå der
installeres noget i ca. 10 sekunder.

Mvh
Morten B

Fra : John Frandsen

Dato : 20-03-01 22:32

"Morten B" <tic@toc.ch> skrev i en meddelelse

> Jeg får beskeden:
> 'Vent mens Windows konfigurerer office 2000 Premium' - hvorpå der
> installeres noget i ca. 10 sekunder.

Jeg kan ikke fortælle hvad det er der går galt - men jeg havde nøjagtigt
samme problem, og løste det ved at geninstallere min printerdriver!

Jeg gætter at der er slettet noget fra \fælles-mappen i.f.m. afinstallation
af et andet program ?

Men, prøv at geninstallere printeren!
(I mit tilfælde hjalp det ikke en gang at geninstallere Office... Jeg
prøvede flere gange uden held

--

Mvh John

Tilmeld dit link på http://fp.worldonline.dk/fpeisl27461/

Fra : Morten B

Dato : 20-03-01 22:55

Hej John

> [...]
> af et andet program ?
>
> Men, prøv at geninstallere printeren!
> (I mit tilfælde hjalp det ikke en gang at geninstallere Office... Jeg

Tak for dit hurtige svar!

I mellemtiden har jeg opdateret office-pakken med SR-1a, og det har
tilsyneladende løst problemet.

Men når jeg tænker mig om, så var det faktisk i forbindelse med installation
af printeren samtidig med, at jeg havde et Word-dokument åbent, at problemet
opstod.
Jeg formoder at SR-1a blot har geninstalleret driveren.

Mvh
Morten

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-03-01 23:07

> "Morten B" <tic@toc.ch> skrev i en meddelelse

Man vil også møde beskeden, hvis man har flere versioner af officepakken på
samme pc. Så dukker den op, hver gang man har haft åbnet den tidligere
version. F.eks. hvis man har haft åbnet word97, så vil word2000 næste gang
konfigurere sig igen, formentlig fordi der er nogle fælles filer, som den
lige skal have styr på. Men det sker ikke, hvis man kun åbner word2000
uanset hvor mange gange (burde ikke ske)

Kurt

Fra : pre

Dato : 21-03-01 19:26

Tjek hvad der sker ved opstarten. I Start/Kør skriv: Msconfig. Vælg
fanen Startup og se hvad der er aktiveret i forbindelse med Word.
Spørgsmålet er om noget ser mærkeligt ud, det kan være svært, men det er
muligt at teste ved at deaktivere en funktion og starte op.
Der er flere julelege at prøve, men dels er denne nem og hurtig, dels
vil det nok være hensigtsmæssigt at have styr på evt. personlige
indstillinger før vi starter grovfilen.

Du er velkommen til - for at spare tid - at bruge

Korrekt mail-addr: slavic@ (plus)image.dk
--
Mvh.
Per Andersen