global $var ?
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 20-03-01 21:58

Hej NG,

Er det muligt at sætte en global variabel, der føres med hver gang man
skifter til en ny side?
Og selv om den ikke tildeles en værdi på en bestemt side, vil den bruge den
værdi, den sidst er blevet tildelt, selvom det ligger mange sider tilbage?

Har kigget på register_globals i manualen, men det kan jeg ikke rigtig hitte
ud af.

Mvh
Tonni Aagesen
--
For mail remove SPAM_ME_NOT
www.spyfluen.dk

Fra : Nils Lastein

Dato : 20-03-01 22:15

Har du tænkt på at klemme en kage? læs: cookie

Nils

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 20-03-01 22:05

"Nils Lastein" <nila@dsr.kvl.dk> skrev i en meddelelse
> Har du tænkt på at klemme en kage? læs: cookie

Ja, den mulighed har jeg overvejet, men den slår nogle mennesker fra i deres
browser, og da det skal bruges til navigation, er det jo ikke så smart.

Mvh
Tonni Aagesen

Fra : Henrik Petersen

Dato : 20-03-01 22:40

> Ja, den mulighed har jeg overvejet, men den slår nogle
> mennesker fra i deres browser, og da det skal bruges til
> navigation, er det jo ikke så smart.

Så skal du bruge sessions! Prøv f.eks. at søge i php-manualen efter
"session_id()"

Henrik Petersen

Fjern Otto Leisner programmet fra min e-mailadresse,
hvis du vil sende e-mail til mig!