Nokia 8110 ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 29-03-03 18:37

Er der nogen her i gruppen der kender noget til en Nokia 8110?

Min mors samlever har fået en Nokia 8110 i gave. Når jeg sender sms til
telefonen, kan de se at der kommet en besked, men de véd ikke hvordan man
kan åbne og læse den. Mit nokia-kendskab begrænser sig til 3210 og 3310
og det rækker ikke til, at jeg gennem telefonen kan hjælpe dem med at åbne
tekstbeskederne.

Håber at nogen her kan hjælpe med en vejledning.

Claus

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-03-03 19:03

Claus E Beyer wrote:

> [...]
> tekstbeskederne.
>
> Håber at nogen her kan hjælpe med en vejledning.

Tryk på Menu.
Find Beskeder, og tryk på Vælg.
Find læs ell Skriv beskeder, og tryk på Vælg

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-03-03 19:16

Th Frydensberg wrote:

> Claus E Beyer wrote:

Har sendt dig billed af fonen så kan du se menustrukturen er typisk
Nokia