wap og alcatel 511
Fra : mis xxx

Dato : 29-03-03 18:31

hej i gruppen
jeg sidder her med min lille alcatel 511 og roder med mit wap men jeg kan
ikkke få det til at virke.. den siger at dataforbindelsen er ikke
tilgængelig..
jeg har lige fået Telmore...
er der nogen der kan hjælpe mig???
MVH
anne mette

Fra : Dennis Lange

Dato : 29-03-03 21:37

mis xxx <soliema@tdcadsl.dk> skrev:
> [...]
> jeg sidder her med min lille alcatel 511 og roder med mit wap men jeg
> kan ikkke få det til at virke.. den siger at dataforbindelsen er ikke

Opret 2 WAP-profiler. Af uransaglige årsager er det først den anden profil,
der virker.
--
Mvh. Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk

Fra : mis xxx

Dato : 29-03-03 22:49

> Opret 2 WAP-profiler. Af uransaglige årsager er det først den anden
> [...]
ok det har jeg så gjord nu men stadig ingen forbindelse..
kan det være noget med det "nøgle" man ser når man ringer op fordi den er
der nemlig en streg over... ???

Anne Mette

Fra : Dennis Lange

Dato : 30-03-03 09:19

mis xxx <soliema@tdcadsl.dk> skrev:
> ok det har jeg så gjord nu men stadig ingen forbindelse..
> kan det være noget med det "nøgle" man ser når man ringer op fordi
> den er der nemlig en streg over... ???

Hvordan ser din opsætning ud?

Fra : mis xxx

Dato : 30-03-03 10:15

> Hvordan ser din opsætning ud?
>
> --
> Mvh. Dennis Lange
>
> - Brugte fagbøger: www.pensum.dk

har fundet ud af det... er kommet på tdc wapside..
hvordan ved jeg ikke lige..
men tak for hjælpen Dennis

Mvh
Anne Mette