Pro@ccess ISDN
Fra : René

Dato : 20-03-01 21:42

Enten kikker jeg de forkerte steder, eller også så bruger TDC ikke de store
resourcer til at oplyse om deres Pro@ccess ISDN løsning.

Er der nogen der har et link, eller evt. kan huske de nøjagtige oprettelses
gebyrer samt abb. for løsningen.

Jeg har adgang til en Zyxel Prestige 100 IH, kan en sådan bruges istedet for
deres Cisco Router ?

René

Fra : Frans Jensen

Dato : 20-03-01 21:57

On Tue, 20 Mar 2001 21:41:50 +0100, "René" <leave@rocketmail.com>
wrote:

>Enten kikker jeg de forkerte steder, eller også så bruger TDC ikke de store
>resourcer til at oplyse om deres Pro@ccess ISDN løsning.

prøv at ringe til dem, så stiller de dig det rigtige sted hen,
men nu om stunder koster det SVJV 2500kr. i oprettelse

>Jeg har adgang til en Zyxel Prestige 100 IH, kan en sådan bruges istedet for
>deres Cisco Router ?

ja

--
Filter: Postings With "Sv:" In Subjectline Are Redirected To /dev/null
I demand the right to keep and arm bears

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 25-03-01 17:50

For godt en måned siden havde jeg samme spørgsmål, og jeg fik følgende svar
fra TDC:

----Brev fra TDC----
Hej!

Hermed priser på ovennævnte produkt.

Oprettelse: 2.400,- kr.
Kvartalsafgift: 1.500,- kr. (dette er inkl. alt forbrug).

Hastighed: 128/128 kbt.

Ovennævnte priser er ex. moms.

Hvis du har flere spørgsmål, er du velkommen til at ringe på tlf.nr.: 44 80
45 90.

Med venlig hilsen

Mira Demirovski
> * TDC Internet
> * Lokal 74592 / dir. 44 80 45 90
> * Email : fade@tdk.dk

-----Brev fra TDC slut-----

vh Jeppe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 31-03-01 23:38

"René" <leave@rocketmail.com> wrote in message

> [...]
oprettelses
> gebyrer samt abb. for løsningen.
>
> Jeg har adgang til en Zyxel Prestige 100 IH, kan en sådan bruges

Hvis du selv har routeren slipper du med 625,- incl. moms pr. måned.
Ingen oprettelse.

--

Men venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Working@Dual PPro-240

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 01-04-01 08:22

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> Ingen oprettelse.

Interessant!
Har de nu fjernet oprettelsesgebyret ????
Hvor ved du det fra ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as