CM4 - Problemer med den danske 1. division
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 29-03-03 21:14

Er der andre end mig der har oplevet at den danske 1. division ikke starter
op med 2. sæson, der kommer ikke noget kampprogram. Jeg er nu nået til
september i 2. sæson, og jeg kan kun spille cup og venskabskampe.
Jeg ha rprøvet 2 gange med og uden den nye patch, 2. gang rykkede jeg op i
sas ligaen men stadig det samme problem.
Nogle andre som har oplevet det?

Mvh.
Christian

Fra : Michael Kristiansen

Dato : 08-06-03 15:30

Hvad for et spil er det????

Fra : Ding-Dong

Dato : 08-06-03 15:36

Michael Kristiansen skrev i en meddelelse
> Hvad for et spil er det????

CM4 = Championship Manager 4

Med hygsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Ronnie Brandt

Dato : 08-06-03 18:55

Hvis du opdaterer til Enhancement Pack 3 (EP3) (kan hentes på
http://www.sigames.com) så skulle det rette fejlen, desværre kan det så vidt
jeg ved ikke rette i savegames, så du må nok starte forfra.
Nu skriver du godt nok at du har prøvet den nye patch, men hvilken en er det
du mener, der er jo 3 EP's...hvis det er EP3 så prøv at geninstallere
spillet og opdatere igen.
Det er hvad jeg lige umiddelbart kan komme på.

-Ronnie

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 08-06-03 20:44

Ronnie Brandt,

> Hvis du opdaterer til Enhancement Pack 3 (EP3)...

Hvis man installere den, er det så nok? Man behøver ikke at installere
samtlige EPacks eller gør man?

Jeg kan se, at der står "No Data" inde på deres hjemmeside. Hvordan får
mange den nyste update med updated database også?

På forhånd tak.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
ICQ# 3806586

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 09-06-03 11:52

"Glenn Rasmussen" <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Ronnie Brandt,

> Hvis man installere den, er det så nok? Man behøver ikke at installere
> samtlige EPacks eller gør man?

det er rigtigt. Du skal bare have den nyeste

> Jeg kan se, at der står "No Data" inde på deres hjemmeside. Hvordan får
> mange den nyste update med updated database også?

Så skal du tage den store, hvor der _ikke_ står "no data"

Mvh.
Lars