Filmplakater?
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-03-03 21:38

Hej!

Nogen der har erfaring med en god netshop til filmplakater? Jeg skal have fat i
en c00l plakat fra både The Big Lebowski (yeah :)) og Blade Runner.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Jesper Winding

Dato : 29-03-03 22:01

jeg har brugt http://www.allposters.com/ et par gange. god service, fine
tykke rør osv. En havde posten dog været så ond ved at den havde fået et
hak - efter en enkelt mail til allposters sendte de en ny, uden dikkedarer.

--
Jesper

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-03-03 22:22

Hej!

Jesper Winding wrote:

> [...]
> hak - efter en enkelt mail til allposters sendte de en ny, uden dikkedarer.

Ok, det lyder jo fint nok.

Ved du iøvrigt om der findes steder hvor man kan bestille et bestemt billede fra
en film? Altså en specifik frame fra filmen... Dét ville være najs :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Suck, squeeze, bang, blow"

Fra : Jesper Winding

Dato : 29-03-03 22:37

Jeg bruger selv http://www.movieweb.com/movie/ for gode billeder, især fra
de nyere film. Men hvis du tænker på fysiske tryk eller billeder så har jeg
ingen idé - desværre...

--
Jesper

Fra : Morten DH

Dato : 30-03-03 10:16

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har erfaring med en god netshop til filmplakater? Jeg skal have
fat i
> en c00l plakat fra både The Big Lebowski (yeah :)) og Blade Runner.

Og så et lille tillægsspørgsmål: Hvis nu man ikke er interesseret i LOTR og
den slags film; men istedet vil pryde sine vægge med plakater
(reproduktioner) til obskure film som Oasis of the Zombies, Surf nazies must
die og Bloodsucking freaks og den slags... hvor handler man så???