Links på vildkat
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 29-03-03 23:45

Hejsa!
Er gået igang med en link-samling til vildkat.dk. Men det er lidt sent,
og jeg tænker vist ikke helt klart mere...
Gider I komme med forslag til links der bør være på siden, både til
formidlinger, katte-snak, private sider og andet?
(... og ja, man må gerne promovere sin egen hjemmeside! *smil* )

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk

Fra : Birgitte

Dato : 30-03-03 00:33

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> formidlinger, katte-snak, private sider og andet?
> (... og ja, man må gerne promovere sin egen hjemmeside! *smil* )

Så vil vi da gerne linkes op, vi reklamere også for Vildkat/omplasering.
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 30-03-03 01:04

Selvfølgelig da, det er gjort!
Jeg er åbentbart ikke den eneste natteravn her... *smil*

Hilsen Dorthe

Birgitte skriver:

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 30-03-03 01:29

Hejsa!

Hvad med;
http://www.minvenkatten.dk/ ?

Jeg har godt nok ikke fået uploaded de nye versioner med Vildkattens link på
endnu (min udbyder er "nede" i hvert fald indtil søndag (idag??)), men vi
vil da også gerne linkes til

Det er Private hjemmesider om mine katte
http://medlem.jubii.dk/musbams/
http://medlem.jubii.dk/chokofis/
http://medlem.jubii.dk/abysiner/

Mvh. Mette

PS. Hvis det bliver for meget med alle 3 sider så helst gerne;
http://medlem.jubii.dk/abysiner/

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 30-03-03 01:34

Orv forresten jeg glemte; http://dekatten.dk/
*Hvordan kunne jeg!!!*

/Mette

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 30-03-03 09:53

> [...]
> formidlinger, katte-snak, private sider og andet?
> (... og ja, man må gerne promovere sin egen hjemmeside! *smil* )

Jeg ville da meget gerne have min side på Jeg henviser også til vildkat.

www.DK-Skindbjerg.dk

Randi

Fra : goofy

Dato : 30-03-03 11:06

Hej Dorte
Hva´mæ´ http://www.dyrlaegevagten.dk/
Samt sæ´fø´li min egen www.ocicats.dk

Med venlig hilsen
Sonja & Steen Vinbæk

Fra : goofy

Dato : 30-03-03 11:09

Hej Igen

Ide http://www.kattens.net/giftige_planter.htm
Steen Vinbæk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 30-03-03 18:26

Hej jeg vil da gerne på, og skal nok linke til vildkat næste gang jeg
opdaterer.

På min hjemmeside kan du finde mange gode links fortrinsvis svenske, som du
også kan linke til. Jeg vil især fremhæve www.katter.nu og www.katt.nu

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann \(DagensDyr.dk\)

Dato : 31-03-03 15:22

> [...]
> formidlinger, katte-snak, private sider og andet?
> (... og ja, man må gerne promovere sin egen hjemmeside! *smil* )

Hej Dorthe.

Du må da også meget gerne linke til Dagens Dyr
Jeg har haft dit link på læææænge *GG*

(og så lige en opfordring til alle jer kattefolk,
om at huske at nominere jeres uldtotter til dagens dyr

Venlig Hilsen

Ann Jensen

www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !
Få kåret dit kæledyr til Dagens Dyr.

Fra : Ida

Dato : 01-04-03 21:09

--
> [...]
> formidlinger, katte-snak, private sider og andet?
> (... og ja, man må gerne promovere sin egen hjemmeside! *smil* )

Hej Dorthe *s*

Jeg slutter mig til koret der bakker op omkring dit gode initiativ - sådan
en side har været manglet længe og nu kan det undre mig, at ingen har lavet
den før - godt gået

Dit banner/link er kommet på min side og jeg henviser ofte til den, når
snakken går på, at folk gerne vil have en skøn kat.

God vind fremover

Ida - som også gerne vil have sit link på din side *s*

DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 03-04-03 13:28

Hej allesammen!
Mange tak for alle de gode links! I første omgang er de lagt ind som tekst
links, men jeg overvejer at udbygge med en side til alle de flotte bannere,
så det kommer måske snart.

Jeg kan fortælle at der er godt gang i biksen, med en masse besøgende og en
del katte der er blevet omplaceret.
Håber at I fremover vil forsætte med den gode reklame *smil*, og kom bare
med flere links...

Hilsen Dorthe

Dorthe Prip Lahrmann skriver:

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-04-03 14:06

Dorthe Prip Lahrmann <dplahrmann@hotmail.com> writes:

> Hej allesammen!

> Jeg kan fortælle at der er godt gang i biksen, med en masse besøgende og en
> del katte der er blevet omplaceret.

Det er bare så glædeligt...:hop:

> Håber at I fremover vil forsætte med den gode reklame *smil*, og kom bare
> med flere links...

Uha det kan du da lige tro, kan også jeg være med til at "redde" en
kat fra en tur på internat kort eller lang tid er for mig aldeles
ligegyldigt, så er jeg bestemt glad...,-)

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Lene Vang

Dato : 03-04-03 14:20

Hejsa Dorthe
Som det første vil jeg rosse dig for den surværene hjemmeside, sikker en
genial ide.
Jeg har kommet på en lille ting som måske kunne hjælpe dig, hvis der kom
rigtig meget gang i efterspørgelsen på nye hjem.
Hvad med at lave formular/skema på hjemmesiden kunne udfyldes af de
ulykkelige ejere med oplysninger som køn, alder, race, farve og
beskrivelse???

Fra : Lene Vang

Dato : 03-04-03 14:26

"Lene Vang" <lenevang@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad med at lave formular/skema på hjemmesiden kunne udfyldes af de
> ulykkelige ejere med oplysninger som køn, alder, race, farve og

ups jeg kom til at trykke på en knap så mail blev sendt afsted for tidligt.

Men min ide kom af at jeg så at der var en perserpige som søgte et nyt hjem,
men efter min mening mangler dar alt for mange oplyser omkring katte.
Jeg kigger lidt efter en perser ligende ting til min mormor, faldt lidt over
at der mangler formange oplysninger om kat til at jeg ville fortælle min
mormor om katten.

Jeg håber at jeg er til at forstå.

Hilsen
Lene Vang

PS. forsæt det gode arbejde :)

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 03-04-03 15:49

Hej Lene!
Synes det er en ret genial ide, så det vil jeg kigge på. Desværre er mine
programeringevner ret begrænsede, men jeg kan jo i starten lave en udførlig
liste over de informationer der skal med. Jeg har selv efterlyst flere
informationer på perseren, så de skal nok komme.
Hilsen Dorthe

Lene Vang skriver:

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 03-04-03 22:34

Hej Lene!

Nu ved jeg ikke lige hvor i landet du bor, men på Kattens Værn i Aalborg
sidder der for øjeblikket hele 4 persere!
2 dejlige drenge, én creme & hvid og én sort & hvid. &
2 tøser, der desværre har mistet deres pels, da de var i en så forfærtelig
stand, da vi fik dem ind, at de blevt nødt til at blive barberet under
narkose Disse 2 piger er mor & datter, moren er grå og datter er sort.

Bare til oplysning, hvis du skulle være interesseret

/Mette

PS. Vi har også mange andre Skønne katte

Fra : Lene Vang

Dato : 04-04-03 10:52

"Mette Mejdahl" <md_mejdahl@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bare til oplysning, hvis du skulle være interesseret
>
> /Mette
>
> PS. Vi har også mange andre Skønne katte

Tak for oplysningen
For det første så bor jeg desværre på sjælland så der er lidt langt til
Aalborg :(
Og for det andet så er det kun noget min mormor går og tænker på, hun er
itvivl om hun vil have en kat, og kommer med en hel masse undskyldninger for
ikke at skulle have en kat. Som jeg så prøver at skyde i sink :)
Hun har haft kat før som var coulorpoint perser, og er på mærkelig vis ret
glade for den race.
Og nu hvor hun er blevet alene prøver jeg så at overtale hende til at
overveje at få en ny kat.

Hilsen Lene - som syntes at langhåret kat er nogle undeliiige katte. ;)