s:Somali, hun .
Fra : Erik

Dato : 29-03-03 22:12

Hun med meget god stamtavle, er pt .indekat, flot rød champion m.3
cac-diplomer mm. data/billeder kan sendes ,fertil, vaccineret og
dyrelægekontrolleret. Søger nyt hjem/sælges grundet særlige omstændigheder
( min søn på 6 år , så helst ikke til børnefamilie ). Sød og
kærlig kat .
Mvh ,
Erik ,
2770 .

Fra : Mette Mejdahl

Dato : 29-03-03 22:41

Hej Erik!

Prøv også at annoncere på www.vildkat.dk (hvis det er en voksen kat).

Held & Lykke med at finde et nyt hjem

/Mette

Fra : Jette

Dato : 29-03-03 23:00

"Erik" skrev:
> [...]
> dyrelægekontrolleret. Søger nyt hjem/sælges grundet særlige omstændigheder
> ( min søn på 6 år , så helst ikke til børnefamilie ). Sød og

Lige et par tip: Du kan også sende indlægget til news:dk.marked.privat.dyr
og sætte en annonce på www.vildkat.dk

Mvh. Jette