MS Windows
briani 27239
Manglende lyd i messenger
Fra : Thomas Olsen

Dato : 29-03-03 19:46

Jeg har problemer med ikke at kunne modtage og sende lyd i messenger. Jeg
har gennemført guiden for lyd uden problemer, men jeg kan ikke høre andres
tale i en samtale, og de kan ikke høre min. Jeg kan godt sende og modtage
tekst.

Normalt har jeg Zonealarm, men det virker heller ikke uden. Jeg har ikke XP
firewall slået til. Jeg har prøvet at installere den nye version af
Messenger uden held.

Der har før virket men ikke mere.

Er der nogen der har et løsningsforslag?

Mvh.

Thomas

Fra : klander

Dato : 29-03-03 20:54

"Thomas Olsen" <thol@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Messenger uden held.
>
> Der har før virket men ikke mere.
>
> Er der nogen der har et løsningsforslag?

Har du et onboard lydkort på dit bundkort, og du samtidíg har et alm.
lydkort i.
kan mess godt finde på bruge du ikke bruger evt onboard lydkort, det er sket
for mig et par gange....

Kurt