MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
startmappe i stifinder
Fra : Per Kristensen

Dato : 29-03-03 19:39

Hejsa

Hvordan ændre man hvilken mappe stifnder starter med at åbne, jeg ville
helst bare at alle drev/mapper var lukkede.

Fra : Villy Jensen

Dato : 29-03-03 19:50

> Hvordan ændre man hvilken mappe stifnder starter med at åbne, jeg ville
> helst bare at alle drev/mapper var lukkede.

Se gudeside med anvendelige forklaringer til explorerswitches:
http://www.theeldergeek.com/start_explorer_in_c_drive.htm

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : goofy

Dato : 30-03-03 09:47

Hej Villy

> Se gudeside med anvendelige forklaringer til explorerswitches:
> http://www.theeldergeek.com/start_explorer_in_c_drive.htm
Virkelig god side, men kan du forklare mig hvorfor det ikke virker i
XPhome, når jeg højreklikker på" start" og derefter Stifinder. Der
kommer ingen mulighed for at ændre.
Derimod hvis jeg pruger Programmer=>tilbehør=>Stifinder her kan jeg
ændre og det virker.
Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Anders Lund

Dato : 30-03-03 12:30

goofy wrote:
> Virkelig god side, men kan du forklare mig hvorfor det ikke virker i
> XPhome, når jeg højreklikker på" start" og derefter Stifinder. Der
> kommer ingen mulighed for at ændre.

Det er fordi at højreklik på start og så stifinder IKKE er en genvej til
stifinder - men en genvej til at åbne start menuen med stifinderen.

> Derimod hvis jeg pruger Programmer=>tilbehør=>Stifinder her kan jeg
> ændre og det virker.

Det er fordi det er en genvej til stifinderen....
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : goofy

Dato : 30-03-03 14:49

Hej Anders
> Det er fordi at højreklik på start og så stifinder IKKE er en genvej
til
> stifinder - men en genvej til at åbne start menuen med stifinderen.
Tusind tak foer svaret, ved du om jeg kan ændre i " Start"

Steen Vinbæk

Fra : Anders Lund

Dato : 30-03-03 15:08

goofy wrote:
> Hej Anders
> Tusind tak foer svaret, ved du om jeg kan ændre i " Start"

Umidlbart vil jeg ikke tro du kan. Det er jo som sagt en genvej til at åbne
start menuen med stifinderen. Det er den samme menu som kommer frem, hvis du
hørejlkikker på en vilkårlig mappe.

Alternativt kunne du jo oprette en gevej til stifindren og ligge den genvej
ned i "quick launch" menuen (den lige til højre for start menuen, hvor ryd
skrivebord, IE og OE ligger som standard).

Fra : goofy

Dato : 30-03-03 16:33

Hej
> [...]
åbne
> start menuen med stifinderen. Det er den samme menu som kommer frem,

Du har nok ret, jeg har nu prøvet gennem langt tid og søgt diverse
steder.

Ja, det bliver nok løsningen

Takker for svarerne

Steen Vinbæk