Hjælp til opsætning af FlashFXP 2.0
Fra : Kennel Foxy Spots

Dato : 29-03-03 20:06

jeg har før brugt dette program.. til at dele filer med andre brugere...
men kan ikke huske at sætte det op mere.

det jeg skal have gjort...er

at give en bestemt person ( ip nummer ) lov til at gå ind i en bestemt mappe
på min PC, med et kodeord.

jeg kan huske jeg har været derinde og gjort det... men kan ikke finde ude
af det igen.

er der en venlig sjæl der kort vil forklare dette???

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-03-03 21:04

"Kennel Foxy Spots" <foxy@os.dk> wrote in

> [...]
> finde ude af det igen.
>
> er der en venlig sjæl der kort vil forklare dette???

Du kan ikke give andre personer adgang til din harddisk med FlashFXP da
det er en FTP klient og ikke en server.
Så det har nok været et andet program du har brugt til at opsætte FTP-
server.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Kennel Foxy Spots

Dato : 30-03-03 10:51

hvad hedder programmet så.... der tillader dette.
altså et lille og enkelt server program???

Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-03-03 01:01

> hvad hedder programmet så.... der tillader dette.
> altså et lille og enkelt server program???

Jeg bruger selv ServU som jeg godt kan lide, men vil ikke kalde det
lille og enkelt. Der er mange FTP-server daemons på nettet. Du kan se
og hente en lille samling af dem her:
http://www.tucows.com/ftpserver95_default.html

Vælg en shareware eller freeware version med så mange køer som muligt,
så kan du være ret sikker på det er et godt program.

Mvh
Flemming

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 01-04-03 08:59

Flemming Joensson wrote:
[FTP Server]

> Jeg bruger selv ServU som jeg godt kan lide, men vil
> ikke kalde det lille og enkelt.

Jeg bruger BulletProof FTP Server engang imellem:
http://www.bpftpserver.com/download.html

Danske vejledninger:
http://home1.stofanet.dk/missinglink/
http://www.yaws.dk/faq/ftp-server/

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.