åbne en asp side op i en boks....
Fra : Henrik Petersen

Dato : 29-03-03 23:53

hvordan for jeg dette til at åbne i en boks..den har navnet midtbox som jeg
har difineret i SCC filen, jeg vil gerne at siden åbner op i den boks, hvis
man trykker på "tryk"

href="javascript:jumpto('privatside.asp')" target="_top">Tryk her</a><br>

henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-03 00:19

"Henrik Petersen" <hep@image.dk> skrev :

>hvordan for jeg dette til at åbne i en boks..den har navnet midtbox som jeg
>har difineret i SCC filen, jeg vil gerne at siden åbner op i den boks, hvis
>man trykker på "tryk"

Hvis det er denne, så kan du ikke med metatags, men du skulle vel
kunne med javascript eller med asp, når du nu bruger det.

Spørg i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside eller
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp, alt efter hvad du
foretrækker.