Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera 7.03 bogmærker
Fra : JAM

Dato : 29-03-03 22:42

Jeg har lige skiftet fra Opera 6.05 til 7.03, og har importeret mine
bogmærker, men oppe i Bogmærke menuen er alle mine links sorteret i
alfabetisk orden. Jeg vil have min egen orden. Kviklisten (F4) kan jeg fint
sætte til at sortere efter egen orden, det kan jeg bare ikke bruge til
noget, da jeg aldrig bruger Kviklisten. Under Bogmærke administration er der
ikke nogen Sorter-knap, som der var i 6.05.
Hvordan retter jeg det ?.

Mvh
Jakob

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 29-03-03 23:04

"JAM" <fandens@klog.dkXXX> posting:

>bogmærker, men oppe i Bogmærke menuen er alle mine links sorteret i
>alfabetisk orden. Jeg vil have min egen orden. Kviklisten (F4) kan jeg fint
>sætte til at sortere efter egen orden, det kan jeg bare ikke bruge til

Det er en fejl i Opera 7. Du kan ikke gøre noget ved det.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : JAM

Dato : 29-03-03 23:33

> Det er en fejl i Opera 7. Du kan ikke gøre noget ved det.

Øv, så kan man bare vente på en opdatering. Tak alligevel.

Mvh
Jakob