Siemens C45 eller SonyEricsson t200?
Fra : Peter Bendtsen

Dato : 29-03-03 16:24

Hej,

jeg skal hjælpe min storesøster med at købe sin første mobiltelefon. Jeg ved
bare ikke hvilken en af ovenstående telefoner det skal være. Er valget
åbenlyst for jer, eller kan det være hip som hap?

mvh,
Peter

Fra : Peter Bendtsen

Dato : 29-03-03 16:49

Og hvor kan man få t200'eren billigest m. abb.? :) www.mobilpriser.dk er
ikke altid korret når det kommer til prisr m. abb

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 29-03-03 18:05

http://www.netget.dk/ <- 199 kr. m. sonofon abonnement.
Hvorfor overvejer hun ikke en nokia?

Men af disse to, ville jeg nok også vælge en T200. Men pæn? Det kan så
diskuteres Smag og behag. Men skulle jeg have sådan en billig telefon,
ville jeg nok vælge en nokia 3510i (med farvedisplay) eller noget i den
stil.

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 29-03-03 23:44

"Peter Bendtsen" <pb@SPAMtrustme.dk> wrote in message
> [...]
> bare ikke hvilken en af ovenstående telefoner det skal være. Er valget
> åbenlyst for jer, eller kan det være hip som hap?

Smag og behag. Jeg tror begge telefoner er udmærkede.

Jeg har selv haft en C45 og var meget godt tilfreds.
Siemens' telefoner har programmerbare taster, således at man fx kan begynde
at skrive en sms blot ved at holde én enkelt tast nede og så har C45'eren
også screensaver med kodebeskyttelse så andre ikke kan ringe for hendes
regning, hvis hun skulle være uheldig at tabe telefonen i byen.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Vi unlocker nye Nokia modeller pr email over hele landet