MS Windows
briani 27239
VCD fil
Fra : Nederbasse

Dato : 29-03-03 15:02

Hej
Jeg har en vcd fil, hvilket program bruges til se sådan en fætter ?
Troede MediaPlayer kunne vise den !!
Lars

Fra : Aksel Spandet

Dato : 29-03-03 15:44

Du skal afspille den med et dvd program... som powerdvd eller sådan
noget....

Fra : Mogens

Dato : 29-03-03 22:49

On Sat, 29 Mar 2003 15:02:21 +0100, "Nederbasse"
<lane@NOHAMjubiipost.dk> wrote:

>Hej
>Jeg har en vcd fil, hvilket program bruges til se sådan en fætter ?
>Troede MediaPlayer kunne vise den !!

Det burde den sandelig også.

Når du siger VCD, mener du så en MPG eller en DAT fil ?

Er det en DAT fil, så hold Shift nede, højreklik og
vælg "Åbn Med" fra menuen. Vælg så Mplayer2.

mvh Mogens

Fra : Leo.E

Dato : 30-03-03 10:27

Mogens <nospam@invalid.mail.dk> wrote in message news:<o35c8v4v3f2226av3n0mtnevm05rsa480b@4ax.com>...

> [...]
>
> Er det en DAT fil, så hold Shift nede, højreklik og
> vælg "Åbn Med" fra menuen. Vælg så Mplayer2.

Såd´n lige for at forvirre det hele!! så prøv lige at
kigge her: www.dvdrhelp.com
Hilsen: Leo

Fra : Leony

Dato : 31-03-03 16:32

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Såd´n lige for at forvirre det hele!!

Det lykkedes i hvert fald at forvirre mig.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leo.E

Dato : 31-03-03 20:09

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message news:<5cZha.251$y3.15596@news010.worldonline.dk>...
> "Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det lykkedes i hvert fald at forvirre mig.

Det kan jeg godt forstå, det jeg ville vise er:

VCD stands for 'Video Compact Disc' and basically it is a CD that
contains moving pictures and sound
A VCD can be played on
- Standalone VCD Players(very common in ASiA), check here for a
compatibility list.
- Almost all standalone DVD Players, check here for compability list
- Playstations with VCD-addon (Playstation 2 does NOT support VCDs,
read our DVD Players list for more info)
- Sega Saturn with VCD-addon
- Dreamcast with VCD-addon
- And of course on all computers with a CD-ROMs/DVD-ROMs with a
software VCD/MPG Player.
Men nu tror jeg at jeg stopper med det her.
Leo