Hvad for en font på denne side?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 29-03-03 13:26

http://www.headroommusic.com/headroom/flash/content.asp?struct_id=656&pagety
pe=document&language_id=2&pagecount=1

Ser ud til at stå til "sexy, arial", men hvis jeg downloader filen, og åbner
siden på min maksine lokalt er texten med små bogstaver og i en anden font.
Nogen ideer?

På forhånd tak
Thomas Schreiber
-
stall.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-03-03 14:02

Det er fordi du ikke har sexy fonten lokalt.
Når du åbner den fra nettet får du sexy fonten tilsendt midlertidigt
(kun IE) til brug med siden.
Der er i øvrigt en del fejl på siden såsom at der kun kan være et sæt

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 29-03-03 15:53

Oh. Mange tak. Man bliver klogere hver dag.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber