halo til pc kommer det???
Fra : danni plougmann

Dato : 29-03-03 11:29

var der ikke engang snak om at halo til xbox skulle udkomme til pc.
jeg mente jeg læste et eller andet sted at microsoft ville udgive spillet
til pc et stykke tid efter lanceringen af xbox'en.

/danni plougmann

Fra : Rune Manscher

Dato : 29-03-03 12:34

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> wrote in message
> var der ikke engang snak om at halo til xbox skulle udkomme til pc.
> jeg mente jeg læste et eller andet sted at microsoft ville udgive spillet
> til pc et stykke tid efter lanceringen af xbox'en.

Det skulle komme til sommer.

*Rune

Fra : crouching_shadow

Dato : 09-11-03 17:29

http://www.kandu.dk/

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 09-11-03 18:16

In news:3fae6c48$0$94858$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
crouching_shadow <crouching_shadow.news@kandu.dk> carefully typed:

LOL

kandu.dk - danmarks svar på AOL

-Sune

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 09-11-03 22:47

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message
> In news:3fae6c48$0$94858$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> [...]

Det bedste er næsten deres motto: "Vejen til en hurtig løsning"

- Jacob

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-11-03 01:36

In news:PAyrb.7711$R34.2358@news.get2net.dk,
Jacob Nielsen <jacob.nielsenREMOVE@REMOVEget2net.dk> carefully typed:
> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote in message

> Det bedste er næsten deres motto: "Vejen til en hurtig løsning"

Haha. De er sgu lidt sent ude denne gang!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?