efterlysning
Fra : Børge Askholm

Dato : 29-03-03 10:58

Da Inger-Lise ikke kan komme i direkte forbindelse med gruppen videresender
jeg her hendes seneste meddelelse - Børge:

Hei,jeg er barnebarn etter avdøde besteforeldre , og har veldig interesse av
å høre om mine aner. Har nu meldt meg inn i Dis-Danmark.dk. Jeg er nu 52 år
og nu først har jeg tatt meg sammen til å gjøre alvor av
slektsforskningen.Min mor het Jutta Hansen, født 10-09-1929.Min mormor var
født 05-12-1891. Hennes navn var Karen Eriksen født i Ørsbjerg på Fyn. Min
morfar het Mads Christian Hansen, født i Køng på Fyn. Han var stor gårdeier.
Min oldefar het Hans Madsen født i 1831.Hans yrke var hesteoppdretter og han
var også oppvokst i Køng. Han giftet seg med Ane Marie Jørgensdatter Bech,
født 08-05-1839 i Haarby sogn. Da dis.danmark ikke kunne hjelpe meg videre
her, fikk jeg denne internett adressen, og jeg håper dere kan hjelpe meg .
Det er først og fremst min mormors aner jeg er mektig interessert i.
P.s: Dette var ment sendt til dk.videnskab.historie.genealogi, men denne
internet-adressen eksisterte ikke. Kan du gi oss den riktige adressen, evt.
videresende dette skriv til riktig E-mail-adresse

Med venlig hilsen

Inger - Lise B. Harring

Fra : Hugh Watkins

Dato : 29-03-03 13:03

"Børge Askholm" <bask@get2net.dk> wrote in message news:3e85729d$0$52182$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> internet-adressen eksisterte ikke. Kan du gi oss den riktige adressen, evt.
> videresende dette skriv til riktig E-mail-adresse

Deja Google arkiv

http://groups.google.com/groups?num=100&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=%22Karen+Eriksen%22&btnG=Google+Search

ellers hun kan skriv webmail

http://groups.google.com/groups?num=100&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=dk.videnskab.historie.genealogi&btnG=Google+Search

Group: dk . videnskab . historie . genealogi

http://groups.google.com/groups?q=group:dk.videnskab.historie.genealogi++eriksen+fyn&num=100&hl=en&lr=&ie=UTF-8&filter=0

http://groups.google.com/groups?q=genealogi++eriksen+fyn&num=100&hl=en&lr=&ie=UTF-8&filter=0

http://groups.google.com/groups?q=genealogi++Mads+Christian+Hansen&num=100&hl=en&lr=&ie=UTF-8&filter=0

ikke et spor

Hugh W

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 29-03-03 14:49

"Børge Askholm" <bask@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Da Inger-Lise ikke kan komme i direkte forbindelse med gruppen
videresender
KLIP
> [...]
evt.
> videresende dette skriv til riktig E-mail-adresse

Hej Børge!
Du kan skrive til Inger-Lise, at hun kan komme igennem på news:sunsite.dk
For danske udbydere er det bare at vælge den. Fra udlandet skal man have et
kodeord.
Hun skal vistnok bare have kodeordet gennem www.sunsite.dk. Det er gratis.

Hilsen Jeannie Kristensen
--
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/
(opdateret 5. marts 2003)

Fra : Alf Christophersen

Dato : 29-03-03 17:48

On Sat, 29 Mar 2003 10:58:04 +0100, "Børge Askholm" <bask@get2net.dk>
wrote:

>P.s: Dette var ment sendt til dk.videnskab.historie.genealogi, men denne
>internet-adressen eksisterte ikke. Kan du gi oss den riktige adressen, evt.
>videresende dette skriv til riktig E-mail-adresse

Det virker som om hun har forsøkt å sende epost til
dk.videnskab.historie.genealogi, eller har forsøkt å surfe til
http:dk.videnskab.historie.genealogi

Kanskje man skulle foreslå for henne å heller surfe til

news:dk.videnskab.historie.genealogi ??

(Hun må evt. lete opp i sine dokumenter etter hva en evt.nntp-server
hos hennes internet-utbyder heter)