CM4-hysteriet
Fra : // Overby

Dato : 29-03-03 09:04

Hejsa...

Er alt det her CM4 hysteri noget værd...

En af mine kollega gik også helt i baglås da vi fik spillet i onsdags - jeg
stod bare og måbede, mens han dansede rundt!?!?! :-|

Spillede engang version 1 uden at det overbeviste mig - men som inkarneret
fodboldfan skulle man måske prøve det....

Meeeen det kan slet ikke slå Premiership Manager 2+3

Daniel

Fra : Jacob Herold Nielsen

Dato : 29-03-03 10:58

> [...]
>
> Spillede engang version 1 uden at det overbeviste mig - men som inkarneret
> fodboldfan skulle man måske prøve det....

Det er nok en god idé. CM har ikke fået andet end gode ord med på vejen fra
alle der har prøvet det

> Meeeen det kan slet ikke slå Premiership Manager 2+3

Det var da Premier Manager, var det ikke? Og uha jo, det var godt :)

--
Jacob H. Nielsen
http://boomtown.net - Nyheder, artikler og anmeldelser

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 29-03-03 12:51

"Jacob Herold Nielsen" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse

> jeg

> Det er nok en god idé. CM har ikke fået andet end gode ord med på vejen
fra
> alle der har prøvet det

Det er det ultimative, men kræver en del tilvænning.

> Det var da Premier Manager, var det ikke? Og uha jo, det var godt :)

Jeg startede også med Premier League Manager 2000 + 2001 fra EA-sports. Ikke
det vel?

Mvh.
Lars

Fra : // Overby

Dato : 29-03-03 18:55

> Jeg startede også med Premier League Manager 2000 + 2001 fra EA-sports.
Ikke
> det vel?

Nej, Premier Manager 2 + 3

Daniel