Tabbeller...
Fra : Aksel Spandet

Dato : 28-03-03 23:26

Hej!
Et lille newbie ?
Hvordan får jeg mine tabel rum til ikke at blive mindre end teksten er...
Altså så den ikke deler teksten på 2 linier...?

Mvh
Aksel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-03 23:38

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-03-03 20:57

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

Er det kun et enkelt ord der ikke må deles, for eksempel et
telefonnummer, kan man skrive 40&nbsp;50nbsp;12nbsp;90

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-03-03 21:04

"Allan Vebel" <nospam@vebel.dk> skrev :

>Er det kun et enkelt ord der ikke må deles, for eksempel et
>telefonnummer, kan man skrive 40&nbsp;50nbsp;12nbsp;90

hvilket vil resultere i, at der kommer til at stå
40 50nbsp;12nbsp;90

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-03-03 21:26

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> hvilket vil resultere i, at der kommer til at stå
> 40 50nbsp;12nbsp;90

Uha, det går sgu for stærkt for mig

--
Allan