Telmore ( Tv Reklamer)
Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 20-03-01 20:01

Humm
Ja så røg de også den den vogn.At der skal reklameres for Store penge beløb
på tv2.

For dårligt efter min mening!!!
Da jeg mener at der penge kunne give os alle en meget billigere minut/sms
pris.
--

Mailto:trads@get2net.dk
Nej Leif-Det er patter!!

Med venlig hilsen
Henrik Olesen
Randers

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-03-01 20:06

HENRIK OLESEN skrev:

>Ja så røg de også den den vogn.At der skal reklameres for Store penge beløb
>på tv2.

Nå for den da... det har jeg ikke set...

>For dårligt efter min mening!!!
>Da jeg mener at der penge kunne give os alle en meget billigere minut/sms
>pris.

Njoah...Nok er reklamer noget dyrt stads, men hvis man ikke
overdriver, så tror jeg absolut det er et hit. Jeg undrer mig over, at
det kan betale sig for Ariel og andre at reklamere så vandvittigt
meget.

Men et par enkelte TV-reklamer for Telmore tror jeg nu nok skal komme
os til gode. Flere kunder i biksen kan sagtens betyde lavere priser.

Lad os nu se... Frank har lovet os lavere priser indenfor... øhh,
snart :)
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : John R. Jensen

Dato : 20-03-01 22:21

>Jeg undrer mig over, at det kan betale sig for Ariel og andre at reklamere
så >vandvittigt meget.

Det siger måske bare lidt om hvor stor fortjeneste i de i grunde har på
deres produkter.

En ting er helt sikkert, hvis det ikke at den ene eller den anden grund
kunne betale sig, gjorde de det ikke. Det er jo penge de ellers kunne komme
lige i lommen !

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-03-01 07:02

"John R. Jensen" <xylo313@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:998hpa$6b3$1@news.inet.tele.dk...

> En ting er helt sikkert, hvis det ikke at den ene eller den anden grund
> kunne betale sig, gjorde de det ikke. Det er jo penge de ellers kunne komme
> lige i lommen !

Ovenstående er et dårligt argument, der er jo så mange der laver ufornuftige ting der ikke kan betale sig. Dette er en generel
betragtning og har intet med Telmores aktuelle TV-reklame-kampagne at gøre.

Claus

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 22-03-01 07:12

In article <999gqs$3h8$1@sunsite.dk>, cebeyer@hotmail.com says...

> Ovenstående er et dårligt argument, der er jo så mange der laver ufornuftige ting der ikke kan betale sig. Dette er en generel
> betragtning og har intet med Telmores aktuelle TV-reklame-kampagne at gøre.

Og det må være på plads med en kommentar:

Hvis vi får et meget godt tilbud på noget markedsføring, f.eks.
i forbindelse med at afprøve et medie, så evaulere vi nøje det
pågældende tilbud. I det konkrete tilfælde har vi lavet en TV
reklame, og fået købt nogle spots til en pris der efter vores
overbevisning er et særdeles godt køb (Omkostning versus antal
kunder vi får ud af det).

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen - Telmore A/S

Fra : SpaceFrog

Dato : 20-03-01 22:00

"HENRIK OLESEN" <trads@get2net.dk> wrote in message
> Humm
> Ja så røg de også den den vogn.At der skal reklameres for Store penge
beløb
> på tv2.

Jeg har kun set den på TV Danmark2, det er nok en del billigere end TV2.

> For dårligt efter min mening!!!
> Da jeg mener at der penge kunne give os alle en meget billigere minut/sms
> pris.

Jeg er til dels enig, men hvis det er det der skal til for at få kunder nok
til at sætte priserne ned, kan jeg ikke se noget problem i det. Den reklame
jeg så, var ganske kort, 10 sek. eller noget i den retning, så det er trods
alt ikke så slemt.
--
///Mvh SpaceFrog
"So many assholes, so few bullets." - Dirty Harry

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-03-01 22:02

SpaceFrog skrev:

>Jeg er til dels enig, men hvis det er det der skal til for at få kunder nok
>til at sætte priserne ned, kan jeg ikke se noget problem i det.

Præcis. Men vi kan jo se, at mange selskaber (ikke kun inden for
telebranchen) bruger latterligt mange penge på reklamer, og deres
produkter koster derefter.

>Den reklame
>jeg så, var ganske kort, 10 sek. eller noget i den retning, så det er trods
>alt ikke så slemt.

Den jeg så varede noget længere, og var ret bøvet...

Fra : SpaceFrog

Dato : 21-03-01 00:55

> Præcis. Men vi kan jo se, at mange selskaber (ikke kun inden for
> telebranchen) bruger latterligt mange penge på reklamer, og deres
> produkter koster derefter.

Det er rigtigt, mange firmaer sælger ikke produkter, men livsstil. Det burde
Telmore holde sig langt væk fra.

Fra : Mickey

Dato : 21-03-01 16:07

"SpaceFrog" <spacefrog@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Det er rigtigt, mange firmaer sælger ikke produkter, men livsstil.
Det burde
> Telmore holde sig langt væk fra.

svjv sælger telmore kun telefoni, ikke livsstil ?

--
Mickey

Fra : SpaceFrog

Dato : 21-03-01 18:48

"Mickey" <news002@susie.dyndns.dk> wrote in message news:3t3u6.20769
> svjv sælger telmore kun telefoni, ikke livsstil ?

Hehe ja, det er også det jeg mener; at Telmore skal holde sig til at sælge
billige minutter og sms'er, og slå på dette i reklamerne. Ingen historier om

Fra : Tholo

Dato : 24-03-01 16:12

Kære venner...

Se nu lige reklamen som det den er..

Teledanmark har mange gange sagt i deres egne reklamer at de var de bedste,
og hvor mange har brokket sig over det i denne gruppe.
Når de har sagt at de var de bedste. de hurtigste eller de billigste. Det er
en reklame kære venner, gør den ikke til noget stort..

Her er hvad jeg ser....

En kort og præsis reklame, der ikke pakker et budskab ind i en smart film.
De fortæller hvad det drejer sig om i løbet af meget kort tid.
En ung mand der i slutningen af reklamen siger " hvad skal jeg så bruge det
her gamle taletidskort til...??????"
Han bruger det til at skrabe lort af sine sko mens han siger " skid på dit
teleselskab"

Slap nu lige af.....
At dette kan få jer så meget op af stolene er ret skægt...

Med venlig hilsen
Thomas Lorentsen
E-mail: foto@tholofoto.dk
www.tholofoto.dk