Hvem kan oversætte fejlen
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 28-03-03 21:42

Res://c:\win\system\shdoclc.dll/dnserror.htm

Vises i den blå bjælke i browseren, når jeg f.eks. forsøger at entre
www.netto.dk

Hvad er det vigtige:
at det er dll-filen shdoclc.dll, der ville volde ondt
at navneserveren - dnserror - der hader mig
eller at der refereres til systemmappen i mit c-drev?

Det er altid godt og rigtigt at formatere harddisken, hvilket jeg heller
ikke helt vil afvise hverken som løsning eller almindelig bodsgang, men jeg
kunne faktisk godt lide at vide, hvad der er i vejen - og om jeg skal kaste
mig ud i et nyt liv som flagellant eller bare piske fruen (det er sikkert
hendes skyld).
--
vh ¸.·´¯)