Skærme
Fijala 3554
Aldi PC-udsalg, hvornår?
Fra : Peter Jørgensen

Dato : 28-03-03 22:15

Måske lidt OT:

Er der nogen, som ved, om det sker med faste intervaller, at Aldi holder
deres udsalg af PC-systemer, skærme, etc.? I givet fald: Hvornår er der
PC-tilbud næste gang?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-03-03 22:31

Peter Jørgensen skrev :
> Måske lidt OT:
>
> Er der nogen, som ved, om det sker med faste intervaller, at Aldi holder
> deres udsalg af PC-systemer, skærme, etc.? I givet fald: Hvornår er der
> PC-tilbud næste gang?

Rolig nu.
Nej det er lidt som vinden blæser. Sidste forår, sidste sommer, december og
nu marts.
Så måske efter sommerferien i år

(Desktop PC - blærbare på andre tidspunkter)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jacob Riis

Dato : 29-03-03 12:18

"Peter Jørgensen" <ingenmailsplease@no.no> skrev i en meddelelse
> Måske lidt OT:
>
> Er der nogen, som ved, om det sker med faste intervaller, at Aldi holder
> deres udsalg af PC-systemer, skærme, etc.? I givet fald: Hvornår er der
> PC-tilbud næste gang?

Jeg mener det er 2 gange om året at de sælger Pc'ere. Og så har de også
bærbare 2 gange om året. Skærme, printere og andet udstyr er på tilbud en
gang i mellem. Jeg er ikke helt sikker på at disse oplysninger, men jeg
synes nu at jeg har læst et eller andet sted at det var 2 gange om året.

--
Jacob

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-03-03 13:07

Jacob Riis skrev :
> [...]
> gang i mellem. Jeg er ikke helt sikker på at disse oplysninger, men jeg
> synes nu at jeg har læst et eller andet sted at det var 2 gange om året.

Men det holdt ikke sidste år! (Min bror køber troskyldigt en PC hver gang
Aldi har tilbud på dem - også den seneste, og den fra december, og
august...)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk