Hub eller switch og netkort??
Fra : René S

Dato : 20-03-01 19:58

Jeg har bestilt ADSL for en uge siden med router (cisco 677), og vil have
købt det
nødvendige
udstyr dertil, men hvilket???.
Jeg skal have 2-3 computere på og ved derfor ikke om jeg skal vælge hub
eller switch, hvad siger jeres erfaringer, jeg har sat et loft på 1000 kr.
på hub/switch, så er der nogen der kender en god billig hub eller switch,
der ikke vil sænke hastigheden på nettet????.

En anden ting er netkort, samme krav som med hub/switch, så hurtig så mulig,
så billig så mulig. (der er ikke noget som besværlige kunder

Håber der er nogen med gode erfaringer, de kan øse ud af. Tak.

René S

Fra : Christian Holst

Dato : 20-03-01 21:52

når der ikke skal være flere maskiner på netværket vil det være nytteløst at
købe en switch( da denne blot er bedre til at fordele data) her er lidt fra
edbpriser.dk:
hub:
XNET
Model Information Pris Info
FH-7004K Switching DeskTop Hub 4 port Hub / 100Mbit / 4port 338 kr.

netkort:

Acorp
Model Information Pris Info
Fast Ethernet 10/100Mbit / TP / PCI 129 kr.

det er vist den billige løsning og til det brug er det udemærket(også selvom
man skal game, som man jo altid kommer til)

"René S" <rene@surfmail.dk> wrote in message
> [...]
> så billig så mulig. (der er ikke noget som besværlige kunder
>
> Håber der er nogen med gode erfaringer, de kan øse ud af. Tak.

begin 666 info_knap.gif
M1TE&.#EA'0`,`,0``````/____KZ_/S\_=S?X[G"S $"`S-8?C]BA5!NC7F/
MIC U.J*QP%E=8>?J[>+EZ.[P\I.4E?3U]I:CK\7.UM'7W!P@(T5*3G%U>/GZ
M^@0$`_[^_A@8& H*"@<'!____R'Y! $``!\`+ `````=``P```75("".9&F>
M8A ,Q)2\B<)L:FW?01I #.,B0(2"8MM,+H] I;&X%'2T#2011!P0!54%`^@X
M")RNX2(J*!P!1JQ"*"0FA:S$(EH$(H:SAPYX"20Q`Q19#!4;!0X#$PL`& $7
M'A .>R(Q`10'1 @3:1(5"0X;$F$,`QH71@!D`!,,:0=9%1D5"@(9$#1/'0\2
M'@L4C!$B$ 5J" D,% Q"`@P0*L(+`QNK``T9(AL.$U8'WMX*2@-:#04T! T-
=$Q(;*1L;! P*\_-910%1*N\T)P8C&OY0H @!`#L`
`
end

Fra : James Rune Hansen

Dato : 21-03-01 22:23

"René S" <rene@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så billig så mulig. (der er ikke noget som besværlige kunder
>
> Håber der er nogen med gode erfaringer, de kan øse ud af. Tak.

I stedet for et billigere netkort syntes jeg at du skal vælge D-link
(Billigst og hurtigt)

Jeg kan anbefale DFE-538 TX.. 10/100 Mbit med WOL (Wake ON Lan) det kan
købes til 143kr.
Og der er livstid på det også.. Jeg kører selv med dem i alle tænkelige
windows miljøer.. Og det virker også under Unix.. Jeg har ikke hørt noget om
linux..

/James

http://www.pc-netto.dk/default-edb.asp?ProductGuid=DFE-538TX

Fra : Cane_of_Dome

Dato : 17-12-01 22:56

"René S" skrev d. 20-03-01 19:58 dette indlæg :
> [...]
>
> René S
>

> Jeg har en 24 ports hub du må købe for billige penge!!! Jeg har
forsøgt at sælge den i et stykke tid nu men uden held...Den virker
ubeklageligt.... Mit NR er 40442961 Ring så må vi finde en fornuftig
pris!!!!

http://www.kandu.dk/