sikkerhedskopi BK6
Fra : JB

Dato : 28-03-03 18:24

ang. sikkerhedskopi med BK6.

Jeg har 2 computer der der forbundet sammen via NetBEUI
den ene heder pc1 og den anden pc2, begge er C drev.
hvad skal jeg skrive i roden
f.eks. \\pc2 ????

JB

Fra : Arne Feldborg

Dato : 28-03-03 19:20

"JB" <j.bodholdt@SPAMpost12.tele.dk> skrev Fri, 28 Mar 2003 18:23:53
+0100

>ang. sikkerhedskopi med BK6.
>
>Jeg har 2 computer der der forbundet sammen via NetBEUI
>den ene heder pc1 og den anden pc2, begge er C drev.
>hvad skal jeg skrive i roden
>f.eks. \\pc2 ????

Hvis du kan vælge via en dialogboks skal du bare gå vejen over Andre
Computere.

Hvis du selv skal indtaste en sti til netværkscomputeren vil det være
mest smart at starte med at mappe den som netværksdrev så den feks. får
drevbogstavet "z:\"

Andre Computere -> vælg pc2 -> højreklik på c-drevet -> vælg Tilslut
Netværksdrev -> vælg et drevbogstav.

N.B. Ovenstående forudsætter at du bruger Windows.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : JB

Dato : 29-03-03 06:54

Netværksdrev er ikke "z:\" der står kun " \\ computerens navn \ bibliotek "
Jørgen

Fra : Arne Feldborg

Dato : 29-03-03 08:36

"JB" <j.bodholdt@SPAMpost12.tele.dk> skrev Sat, 29 Mar 2003 06:53:35
+0100

>Netværksdrev er ikke "z:\" der står kun " \\ computerens navn \ bibliotek "
>Jørgen

Jo.

Hvis du gør som jeg skrev, så vil c-drevet på netværkscomputeren få
tildelt drevbogstavet 'z' (eller et andet bogstav du selv vælger) og
opføre sig præcist som om det var et ekstra drev på den egen computer.

Fra : JB

Dato : 29-03-03 12:38

Tak for hjælpe,
det virker nu som det skal.