Hjælp med min t300
Fra : carsten.jensen

Dato : 28-03-03 07:37

Davs jeg har efter hånden skiftet batteri 2 gange siden 21 januar, hvor
jeg købte en t300.

Hvad gør jeg galt, jeg har opladet dem i 24 timer før jeg tænder
telefonen første gang og jeg aflader dem helt før jeg lader og de kan
stadigvæk kun holde strøm i ca. 4 døgn.

På forhånd tak carsten.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 28-03-03 15:14

"carsten.jensen" <carsten.jensen.news@kandu.dk> wrote in message
> Davs jeg har efter hånden skiftet batteri 2 gange siden 21 januar, hvor
> jeg købte en t300.

Hej Carsten,

jeg synes fire døgn lyder som en rimelig standbytid.
Jeg kan huske, at jeg en gang så en telefon, hvor selskabet påstod batteriet
holdt i 11 døgn,
men det rakte kun til circa tre dage.

Den standbytid producenterne angiver er med udgangspunkt i, at telefonen
ikke betjenes, lyset er slukket og telefonen ikke skal bruge strøm på at
søge efter net og udsende signaler.
Det er kun muligt at opnå i teorien og kun, hvis du piller sim-kortet ud af
telefonen.

De lange standbytider er markedsføringsgas. Regn med circa en tredjedel af
det producenten lover så har du et realistisk billede af hvad du kan
forvente.

--
mvh Kasper / Unlock Århus
www.unlockaarhus.dk

Vi unlocker nye Nokia og Motorola modeller over hele landet

Fra : carsten.jensen

Dato : 30-03-03 18:20

"Kasper Vibe Grevsen" skrev d. 28-03-03 15:14 dette indlæg :
> [...]
> forvente.
>
> Tusind tak for svaret, men det skal lige siges at min gamle nokia 3510
holdte strøm i ca. 13 døgn som nokia lovede. hilsen carsten.

http://www.kandu.dk/