Program?
Fra : Frederik B-B.

Dato : 27-03-03 21:35

Finden der et program der kan hente billeder ned fra en 7250 via IR?

Håber en kan hjælpe mig.

MvH
Frederik

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 28-03-03 11:22

"Frederik B-B." skrev i en meddelelse
> Finden der et program der kan hente billeder ned fra en 7250 via IR?

Prøv at kigge på http://www.logomanager.co.uk under software.... MobiMB
Mobile Media Browser V1.2 kan overføre ringetoner, billeder, programmer og
spil begge veje. Man bruger "drag&drop" ligesom i windows stifinder.....
Godt lille program til en overskuelig pris.

Hygge...
Daniel

Fra : Frederik B-B.

Dato : 28-03-03 11:44

Tja, det ser ud til at kunne det, det skal, har dog ikke råd til det. De
kender det sikkert, pengene hænger ikke ligefrem på træerne!

Fra : Michael Jensen

Dato : 28-03-03 12:29

"Frederik B-B." <fbb@frederikbb.dk> skrev i en meddelelse
> Finden der et program der kan hente billeder ned fra en 7250 via IR?

Hej Frederik!

Du skal hente Nokia PC Suite 5.1 på
http://www.nokia.com/nokia/0,5184,5086,00.html

Held og lykke!

Venlig hilsen

Michael Jensen

Fra : Frederik B-B.

Dato : 28-03-03 13:06

Hmm, det program har jeg.

Men hvad for et af alle mulighederne skal jeg bruge til at hente mine
billeder ned med?

MvH Frederik

Fra : Michael

Dato : 28-03-03 15:13

Du kan sende det via IR og benytte noget så simpel som Windows. Send billed
via IR og lade windwows modtage det. Det kan lade sig gøre med en 7650.
Michael

Fra : Michael Jensen

Dato : 28-03-03 16:16

"Frederik B-B." <fbb@frederikbb.dk> skrev i en meddelelse
> Men hvad for et af alle mulighederne skal jeg bruge til at hente mine
> billeder ned med?

Nokia Phone Browser
to browse picture (e.g. photos taken with the phone's camera) and audio
files, modify files in the phones memory and transfer files between phone
and PC.

Fra : Frederik B-B.

Dato : 28-03-03 18:44

Sygt nok, tak for det..