+299544736
Fra : Torben

Dato : 27-03-03 21:04

Hej NG.

Min kæreste har i nogen tid modtaget sms'er fra et lidt underligt nummer.
Nemlig: +299544736.
De beskeder der kommer er sådan set ikke ubehagelige, men stadig
chikanerede!
Det er Nokia sms'er der forstiller billeder, som man kan bladere ned
igennem.
Der kommer også rigtigte billede-besked af små bamser osv. De typiske
teenage ting.
På nogle af dem er der også tekst, og det er skrevet på dansk.

Er der andre der oplever dette, eller kender nogen der har prøvet det.

Vi vil ikke risikere noget, så vi har ikke besvaret beskederne, eller ringet
numret op.

Hvad ville I gøre?

Min kæreste har forresten "Orange".

--
Best Regards / Venlig Hilsen:
Torben

Fra : Jesper Winding

Dato : 27-03-03 21:20

Du tror ikke hun har en hemmelig beundrer Hvis det er ret harmløst, så
lad det gå i sig selv, på et tidpunkt bliver de fleste vel trætte af at
sende sms'er der koster penge og som ikke bliver besvaret.

--
Jesper

Fra : JMo.

Dato : 27-03-03 21:27

"Torben" <stoddah-remove-this@hotmail.com> wrote in

> Min kæreste har i nogen tid modtaget sms'er fra et lidt underligt
> nummer. Nemlig: +299544736.

+299 er Grønland. Og de plejer at have 6-cifrede numre, så det er nok bare
en der har fået fat i det forkerte nummer.

Fra : JMo.

Dato : 27-03-03 21:30

"JMo." <ns_sf009@mohr.cx> wrote in

> +299 er Grønland. Og de plejer at have 6-cifrede numre, så det er nok
> bare en der har fået fat i det forkerte nummer.

Iøvrigt har de også en online oplysning på:

http://www.tele.gl/index.jsp?id=Paasissutissiiffik&l=da

Fra : Torben

Dato : 27-03-03 21:41

JMo. wrote:
> Iøvrigt har de også en online oplysning på:
>
> http://www.tele.gl/index.jsp?id=Paasissutissiiffik&l=da

Mange tak.
Fik en "hyggelig" snak med en teenager fra Grønland.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 28-03-03 00:39

> Mange tak.
> Fik en "hyggelig" snak med en teenager fra Grønland.

Ja, Karl han er bare alletiders.

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-03-03 08:53

Torben wrote:

> Fik en "hyggelig" snak med en teenager fra Grønland.

Du ringede vel ikke fra mobilen......

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-03-03 21:39

"Torben" <stoddah-remove-this@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.

> Min kæreste har i nogen tid modtaget sms'er fra et lidt underligt nummer.
> Nemlig: +299544736.

Det ser ud som om at sms'erne kommer fra Grønland, idet Grønland har landekoden
[00]299.

Claus