CM4 - første reaktioner
Fra : ArJo

Dato : 28-03-03 18:26

Hejsa

Nå CM freaks!! Ved godt spillet (CM4) kun lige er udkommet, men hvordan
er førstehånds indtrykket??? Styrer det for vildt eller...?? Sidder selv
og venter på den skandinaviske udgave som skulle komme næste uge. MEEEN,
må sige at det kribler og jeg har mest lyst til at køre ud og henter UK
versionen.

mvh
ArJo

Fra : Nic

Dato : 28-03-03 18:53

Synes det er lidt sløvt - selv på en 2400Mhz.
Jeg er ikke helt imponeret, men det ser dog ok ud...

Fra : Lee

Dato : 28-03-03 19:02

Jeg har nogle problemer med muse cursoren - hånden. Jeg skal faktisk bruge
midten af håndfladen for at klikke på f.eks. en knap. Hvis jeg bruger selve
"pegefingeren" så klikke jeg på knappen under!!! Er der andre der har
oplevet det?

/Lee

Fra : Dopedog

Dato : 29-03-03 03:01

> [...]
> og venter på den skandinaviske udgave som skulle komme næste uge. MEEEN,
> må sige at det kribler og jeg har mest lyst til at køre ud og henter UK

For sløvt og for bugfyldt!

MEN er ved at hente patchen og så skulle det vist køre noget bedre ... det
ser skam også ok ud .. har ikke rigtig fået det spilt endnu såeh .. spørg
mig imorgen ved den her tid, der sidder jeg nok og gamer det for vildt ;)

-Ronnie