nocd patch cm4
Fra : Finn D Jørgensen

Dato : 28-03-03 10:16

Hejsa....

Jeg har været en af de der utålmodige sjæle som absolut måtte have cm4 fra
day one. Det har jeg så også fået. Har købt den engelske version so far. Men
det irriterer mig at skulle have min cd med mig når jeg engang imellem har
lyst til at spille det på min bærbare. Er der nogen herinde der ved hvor jeg
så tidligt kan finde en nocd patch til spillet?

På forhånd tak

Fra : JH

Dato : 28-03-03 11:34

Finn D Jørgensen wrote:
> [...]
> når jeg engang imellem har lyst til at spille det på min bærbare. Er
> der nogen herinde der ved hvor jeg så tidligt kan finde en nocd patch

Se tråden lige før din egen.

JH

Fra : Gismo

Dato : 28-03-03 13:17

"Finn D Jørgensen" <fnif@hhknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> så tidligt kan finde en nocd patch til spillet?

Prøver at poste den i dk.binaer (fylder knap 3 mb)

Gismo

Fra : Gismo

Dato : 28-03-03 14:06

"Gismo" <stivnisse@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Finn D Jørgensen" <fnif@hhknet.dk> skrev i en meddelelse

> Men
> jeg
>
> Prøver at poste den i dk.binaer (fylder knap 3 mb)

Den vil ikke lige smide den i dk.binaer. Stik mig en mail, så mailer jeg den

Gismo

Fra : IcEmAn

Dato : 28-03-03 16:01

> [...]
jeg
> så tidligt kan finde en nocd patch til spillet?

Hent den på
http://www.gamecopyworld.dk/games/pc_championship_manager_4.shtml

Mvh
Kasper Petersen