Kvinders lyster?
Fra : nusle

Dato : 28-03-03 16:29

Hej,

Hvor mange af jer kvinder herinde har lyst til at dyrke
sex med flere mænd på én gang?

Og hvor mange af jer kunne finde på at føre denne
lyst ud i livet?

mange hilsner
nusle

Fra : nusle

Dato : 28-03-03 16:32

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvor mange af jer kvinder herinde har lyst til at dyrke
> sex med flere mænd på én gang?
>
> Og hvor mange af jer kunne finde på at føre denne
> lyst ud i livet?

Upss...

Tilføjelse:
Hvis I har lyst til det, skulle det så være fremmede eller
kendte mænd?
Og hvor mange kunne I evt. tænke jer at være sammen
med på én gang?

mange hilsner
nusle

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-03-03 12:34

In news:3e846a51$0$251$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, nusle
<nusle@mail.dk> wrote:

Jeg - for min del - venter spændt på, at svarene forhåbentlig snart vælter
ind. Problemer er, at man som kvinde vel har svært ved at indrømme en sådan
lyst uden at blive påduttet, at man ligger under for "mændenes øgede
pornoficering af samfundet og deres seksuelle undertrykkelse af kvinderne"?

--
-Jens B.

Fra : nusle

Dato : 30-03-03 10:53

Hej Jens.

> [...]
> lyst uden at blive påduttet, at man ligger under for "mændenes øgede
> pornoficering af samfundet og deres seksuelle undertrykkelse af

*bandeord, bandeord*

Jeg, som kvinde, har en skøn og "fyldig" seksualitet - og
så er jeg ligeglad med "mænds pornoficering".

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 29-03-03 12:47

> Hej,
>
> Hvor mange af jer kvinder herinde har lyst til at dyrke
> sex med flere mænd på én gang?
>
> Og hvor mange af jer kunne finde på at føre denne
> lyst ud i livet?

Hvor udbredt det kan være, ved jeg ikke, men der findes
da klubber, hvor kvinder dyrker den slags, ofte i forbindelse
med en ægtemand eller kæreste, der ligeledes elsker spændingen
ved at dyrke sex med flere partnere ( swinger klubber )

I slutningen af 60 og begyndelsen af 70'erne var der rigtig
mange par, der dyrkede partner bytning, en god måde, at
få afprøvet en masse seksuelle oplevelser på, uden at være
utro og dermed ødelægge parforholdet.

Jeg personlig vil godt kunne være sammen med andre mænd
om at have sex med én kvinde, men hun skal i den forbindelse
være menneskelig betydningsløs for mig, eller rettere, en jeg
ikke er følelsesmæssigt personlig engageret i, så det ene og
alene handler om sex for at tilfredsstille nogle "pornografiske"
fantasier.

Det nærmeste jeg har været, én kvinde og flere mænd irl.
var en gang i min ungdom, hvor en kvinde lå i et soveværelse
og tog imod 8-9 mænd på skift, men det var ren automat-
knepperi, hvor der bare blev sprunget på og kvinden råbte
_næste_ , når den aktuelle mand klaskede sammen, behøver
jeg at fortælle, at hun aldrig betalte for noget selv? Hverken
billetter eller drinks etc. for hun leverede altid varer i naturalia
bag efter.

Hvis en kvinde har lyst til at afprøve 2 mænd fantasien, er der
over en ½ million mænd i dette land, der vil være parat til at
opfylde hendes drøm *G*

Nå men jeg er jo ikke en kvinde, men hvorfor skulle kvinder
være så meget anderledes end mænd, drømmen/fantasien
om at blive begæret af det andet køn
Så hvis ingen kvinde her svare ja til dit spørgsmål, kan jeg
sige, at jeg gennem årene på en typisk kvinde-arbejds plads,
har snakket sex med vel op mod 150-200 kvinder, hvor af
mange nævnte den fantasi og tøvende lyst til at afprøve det i
praksis, ca. 20- 30 af de samme kvinder havde haft, eller havde
aktuelt en elsker, ved siden af partneren.

En af kvinderne fortalte om hvordan hun længtes efter sex med
sin mand gennem flere år, og da han endelig tog sig sammen og
begyndte at spille op til hende seksuelt, opdagede hun, at hun
faktisk, selv om hu havde lyst til sex, ikke længere havde lyst til
sex sammen med ham, hun havde derfor fundet sig en elsker.

MVH
Henning

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 29-03-03 19:31

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med en ægtemand eller kæreste, der ligeledes elsker spændingen
> ved at dyrke sex med flere partnere ( swinger klubber )

Sexklubberne og swinger-klubberne har i disse år stor fremgang i
medlemstal. - så der må være en del med sådan lyster.

> Hvis en kvinde har lyst til at afprøve 2 mænd fantasien, er der
> over en ½ million mænd i dette land, der vil være parat til at
> opfylde hendes drøm *G*

Tjoooo *GGG*
UPS - håber ikke kæresten læser dette

> ca. 20- 30 af de samme kvinder havde haft, eller havde
> aktuelt en elsker, ved siden af partneren.

Ja, tror mange kvinder har en elsker.....

--
Deltag i konkurrencen om en cd på www.uac.dk

Ulrik Chr.
usenet@uac.dk
www.uac.dk
ICQ: 24872480

Fra : nusle

Dato : 30-03-03 10:59

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej Henning.

> [...]
> med en ægtemand eller kæreste, der ligeledes elsker spændingen
> ved at dyrke sex med flere partnere ( swinger klubber )

Jeg har set lidt i fjernsynet.

> I slutningen af 60 og begyndelsen af 70'erne var der rigtig
> mange par, der dyrkede partner bytning, en god måde, at
> få afprøvet en masse seksuelle oplevelser på, uden at være
> utro og dermed ødelægge parforholdet.

Det ville ikke interessere mig.
Det er ikke fordi det skal være en "anden", men for at
blive rørt ved af flere på én gang og blive kneppet i
begge huller (og evt. munden) på én gang

> [...]
> ikke er følelsesmæssigt personlig engageret i, så det ene og
> alene handler om sex for at tilfredsstille nogle "pornografiske"

Hvorfor?

> [...]
> jeg at fortælle, at hun aldrig betalte for noget selv? Hverken
> billetter eller drinks etc. for hun leverede altid varer i naturalia

Det synes jeg så lyder utiltalende, men det er nok et
spørgsmål om præferencer *S*.

> Hvis en kvinde har lyst til at afprøve 2 mænd fantasien, er der
> over en ½ million mænd i dette land, der vil være parat til at
> opfylde hendes drøm *G*

Jeg ved det

> [...]
> faktisk, selv om hu havde lyst til sex, ikke længere havde lyst til
> sex sammen med ham, hun havde derfor fundet sig en elsker.

Ja, men jeg mente ikke f.eks. at have en elsker ved siden
af... jeg mente, at ville dyrke sex med flere mænd på en
gang, at mærke mange hænder på sin krop, at blive kneppet
af flere på en gang (så man rigtigt kan blive "fyldt" ud i alle
huller).

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 30-03-03 18:03

> Hej Henning.

Hej Nusle

> Det ville ikke interessere mig.
> Det er ikke fordi det skal være en "anden", men for at
> blive rørt ved af flere på én gang og blive kneppet i
> begge huller (og evt. munden) på én gang

Det var ikke så meget fo at prøve "en anden", som at udvide
det eksisterende sexliv for vores vedkommende, ved at
involvere andre i det, at vi så lå og havde sex i samme værelse
og kunne se, høre og lugte hinanden, og ind i mellem blande
os med hinanden og evt komme med ideer til ting de andre kunne
gøre, var ret spændende og gjore vores sex i parforholdet vildere
og mere eksperimenterende

> Hvorfor?

Fordi 2 mænd om min kone ikke ophidsser mig, gjore det det og
hun ville det, så ville det være sådan, men som du, så går mine
fantasier på at være centrum for 2 eller flere kvinder ( Jeg har
jo prøvet det irl. *G*) ikke dårligt

Med en ikke partner er det hele uforpligtende, bortset fra
lige i nuet, hvor jeg er med til at have sex med en fremmed,
men jeg kan ikke leve i et forhold, hvor jeg deler min partner
med andre, det er jeg for egoistisk til, JEG VIL være nummer
EET for min partner! *GGG*

> [...]
> gang, at mærke mange hænder på sin krop, at blive kneppet
> af flere på en gang (så man rigtigt kan blive "fyldt" ud i alle

Jeg forstod dig Nusle, og som en der har prøvet at have 2 kvinder
i sengen i perioder af mit liv, kan jeg udmærket sætte mig ind i
hvad du vil og mener *GF*

MVH
Henning

Fra : J. Christensen

Dato : 29-03-03 14:39

Hej,

Det ser ikke ud til, at der er nogle kvinder, der har svaret endnu, så jeg
må jo hellere komme ud af busken nu, efter at have læst med på sidelinien i
et stykke tid. :)

Jeg har flere gange ført netop dén fantasi ud i livet. Første gang var med
to bekendte, hvor vi mødtes op til flere gange. Jeg har også prøvet det med
to mænd, som jeg mødte på et diskotek en aften, men det blev lidt kikset,
eftersom den ene vist ikke var helt med på ideen. Den anden var derimod helt
fantastisk - men det er jo en anden sag... ;)

Sidst jeg prøvede det er efterhånden et par år siden, og det var med to
mænd, som jeg mødte på nettet, med netop det formål for øje. Og det var den
ubetinget største succes på dét område. Måske netop fordi vi alle tre
vidste, hvad vi lavede og hvorfor.

På nogle måder har jeg det sådan med det nu, at det er noget jeg HAR prøvet,
og ikke har brug for at prøve igen, men på den anden side er det en fantasi,
der stadig tænder mig meget. Og jeg vil da ikke afvise, at jeg engang, hvis
situationen er helt rigtig, kunne tænke mig at prøve det igen.

Glæder mig til at høre fra andre kvinder! Hvad med dig selv, nusle? ;)

Mange hilsner,
Mig

Fra : nusle

Dato : 30-03-03 11:08

"J. Christensen" <marstrand@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Dig.

> Det ser ikke ud til, at der er nogle kvinder, der har svaret endnu, så jeg
> må jo hellere komme ud af busken nu, efter at have læst med på sidelinien
> et stykke tid. :)

Det glæder mig

> Jeg har flere gange ført netop dén fantasi ud i livet. Første gang var med
> to bekendte, hvor vi mødtes op til flere gange.

Lyder dejligt.

> [...]
helt
> fantastisk - men det er jo en anden sag... ;)

Det er måske også "svært", når man ikke kender hinandens
lyster - og måske ikke kan føle sig tryg.

> Hvad med dig selv, nusle? ;)

Jeg har prøvet det af som teenager, og det var "forvirrende"
hvorfor jeg besluttede, at det ville jeg ikke igen. Dengang
var både fyrene og jeg også så unge

Men så prøvede jeg det igen for nyligt, hvor ham jeg kender
arrangerede det, og jeg fik bind for øjnene. To mænd, som
begge vidste hvordan man "glæder" en kvinde...uhmm.....
Det var bare så skønt!!
(det med at have bind for øjnene tilføjede også spænding
og "ansvarsfrihed" - jeg vidste ikke, og ved stadig ikke,
hvem "den anden mand" var - for jeg så ham aldrig *S*).

Følelsen af at blive "forkælet", rørt ved over det hele på
en og samme gang, mærke pik og fingre i mine huller...
dejligt. Det vil jeg gerne igen

mange hilsner
nusle

Fra : J. Christensen

Dato : 30-03-03 13:44

nusle skrev i meddelelsen
<3e86c190$0$52207$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...

>"J. Christensen" <marstrand@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
>Lyder dejligt.

Det var det sådan set ikke, for jeg var ikke helt klar til det dengang, og
gjorde det mest af frygt for at de ellers skulle tænke dårligt om mig. Lidt
tåbeligt, ved det, eftersom det jo ikke just er på dén måde man får respekt.
Heldigvis er man da blevet klogere siden...

>helt
>
>Det er måske også "svært", når man ikke kender hinandens
>lyster - og måske ikke kan føle sig tryg.

Lige præcis. Det er utroligt vigtigt at snakke om det i forvejen, så man
ved, hvad man tænder på. Og så man kan opbygge en eller anden form for
tillid til hinanden.

>Jeg har prøvet det af som teenager, og det var "forvirrende"
>hvorfor jeg besluttede, at det ville jeg ikke igen. Dengang
>var både fyrene og jeg også så unge

Lyder fornuftigt. :)

> [...]
>og "ansvarsfrihed" - jeg vidste ikke, og ved stadig ikke,
>hvem "den anden mand" var - for jeg så ham aldrig *S*).

Uha... det lyder dejligt!! Elsker også at have bind for øjnene - netop
fordi, som du siger, at man føler sig lidt fritaget for ansvar og lidt
hjælpeløs. Kan godt lide at være en slem pige, men det kolliderer lidt
(meget) med den pæne pige i mig. Det er der nok mange kvinder, der kan nikke
genkendende til...?

>Følelsen af at blive "forkælet", rørt ved over det hele på
>en og samme gang, mærke pik og fingre i mine huller...
> [...]

Jamen nusle, så må du jo bare arrangere endnu en dejlig trekant!

En af mine fantasier, som jeg endnu mangler at udleve, er en trekant med en
mand og en kvinde. Hvis den skal udleves på et tidspunkt, skal det være med
mig som 3. part, da tanken om at dele min kæreste/elsker med en anden er
lidt for stor en udfordring for min jalousi... ;) Men nu ser vi. Jeg har
bestemt ikke travlt, og hvis det nogensinde skal ske, kræver det også, at
situationen er helt rigtig.

Knus,
J.

Fra : nusle

Dato : 30-03-03 16:59

"J. Christensen" <marstrand@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej J.

> [...]
respekt.
> Heldigvis er man da blevet klogere siden...

Ja, det er jo ikke det mest hensigtsmæssige udgangspunkt
for sex.

> Lige præcis. Det er utroligt vigtigt at snakke om det i forvejen, så man
> ved, hvad man tænder på. Og så man kan opbygge en eller anden form for
> tillid til hinanden.

Jeg kan godt lide tanken om at lægge det i "hans" hænder,
og så tager han det derfra og "passer på mig" undervejs *S*.
Igen, det har nok noget med følelsen af ansvarsfrihed at
gøre.

> [...]
> hjælpeløs. Kan godt lide at være en slem pige, men det kolliderer lidt
> (meget) med den pæne pige i mig. Det er der nok mange kvinder, der kan

Både og. Jeg synes ikke, at jeg har det svært med at være
en slem pige, jeg synes bare jeg bliver bedre i stand til at
"tage imod", når jeg er lidt hjælpeløs - og så tænder jeg
simpelthen på at være ansvarsfri, at "han" tager over og
styrer

> Jamen nusle, så må du jo bare arrangere endnu en dejlig trekant!

Ja. Eller rettere, spørge pænt om ikke "han" vil gøre det *G*.

Og det behøver måske ikke "kun" være en trekant

> [...]
> bestemt ikke travlt, og hvis det nogensinde skal ske, kræver det også, at

Det er jeg også begyndt at fantasere om, det er bare helt
nyt for mig. Jeg har også mine overvejelser mht. jalousi osv.

mange hilsner
nusle

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 29-03-03 19:15

> [...]

> Hvor mange af jer kvinder herinde har lyst til at dyrke
> sex med flere mænd på én gang?
>
> Og hvor mange af jer kunne finde på at føre denne

Hvordan mener du 2 mænd på en gang...? - Mener du med begge mænd oppe i
pigen på samme tid?

Det tror jeg ikke mange piger er med på, men tror en del er med på 2 fyre i
sengen, uden at skulle ha begge oppe i sig.

Min x-forlovede ved jeg har udlevet det med 2 i sengen - hvor hun f.eks.
elsker med den ene, mens hun sutter den anden.

Nå, men som mand kan jeg vel ikke rigtig svare så meget på dit spørgsmål

Fra : nusle

Dato : 30-03-03 10:50

"Ulrik Chr." <usenet@uac.dk> skrev i en meddelelse

Hej Ulrik.

> Hvordan mener du 2 mænd på en gang...?

Ja, eller flere.

> - Mener du med begge mænd oppe i
> pigen på samme tid?

Ja, eller f.eks. tre mænd på en gang.

> Det tror jeg ikke mange piger er med på, men tror en del er med på 2 fyre
> sengen, uden at skulle ha begge oppe i sig.

Okay, der er jo desværre ikke så mange kvinder der
svarer.

mange hilsner
nusle

Fra : Anita

Dato : 30-03-03 16:57

"nusle" skrev

Hej Nusle - spændende debat du her har sat gang i.

> Hvor mange af jer kvinder herinde har lyst til at dyrke
> sex med flere mænd på én gang?

> Og hvor mange af jer kunne finde på at føre denne
> lyst ud i livet?

Jeg vil (efter at have tænkt lidt over det) sige at tanken/fantasien er
ganske fræk og pirrende, men jeg tror ikke jeg kunne tænke mig at realisere
det. Jeg må nødvendigvis sige "tror", da jeg ikke er så gammel, at jeg kan
udelukke at min mening kan ændre sig på det punkt.

Men en ting jeg kom til at tænke på...
En sagde (Henning var det vist) at der var ca. ½ mio. mænd i dk, der med
glæde ville opfylde fantasien. Det kunne jeg godt tænke mig at sætte
spørgsmålstegn ved - ikke fordi jeg tror det er løgn, men fordi jeg har
indtryk af, at mange mænd ville være rædselsslagne ved tanken om at være
sammen med en anden mand. Jeg ved godt at man kan aftale sig ud af at
mændene har noget med hinanden at gøre seksuelt - men alligevel?

Så mit spørgsmål er egentlig - hvor mange mænd ville uden betænkning sige
"ja tak" til en 3-kant med to fyre involveret? Og ja, det er nok det
forkerte forum at spørge i - da mange af fyrene her nok er ret "frigjorte"

Venligst Anita

Fra : nusle

Dato : 30-03-03 17:02

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Anita.

> [...]
> det. Jeg må nødvendigvis sige "tror", da jeg ikke er så gammel, at jeg kan
> udelukke at min mening kan ændre sig på det punkt.

Jeg tror heller ikke, at jeg havde været helt klar til det
tidligere - men fantasien var der skam.

> Så mit spørgsmål er egentlig - hvor mange mænd ville uden betænkning sige
> "ja tak" til en 3-kant med to fyre involveret?

Ja, interessant spørgsmål. Jeg glæder mig til at se nogle
svar.

Og hvad hvis det skulle være f.eks. 3-4 mænd og én
kvinde?

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 30-03-03 17:43

> [...]

> Ja, interessant spørgsmål. Jeg glæder mig til at se nogle
> svar.
>
> Og hvad hvis det skulle være f.eks. 3-4 mænd og én

Nu er jeg jo gift og vil trods fristelsen ikke være at finde blandt
den ½ million mænd, MEN, hvis jeg var single uden forpligtigelser
over for en partner, ville jeg uden tvivl kunne være med til sammen
med andre mænd, at have sex med en kvinde ( her så lige et svar
til Anita) da der er tale om kvinden i centrum, kommer mændene
ikke i seksuel kontakt med hinanden, de kappes om at gøre det
lækkert for hende og med det fokus, sanser mændene ikke
hinanden, eller at de evt kommer til at røre ved hinanden, for at
komme til, selvfølgelig, hvis mændene var bifile, ville de nok
glemme damen, for at dyrke hinanden i et vist omfang
Men 3-4 heteroseksuelle mænd om en kvinde, ville sagtens
kunne være med til at prøve om damen kunne tage 2-3 pikke
i skeden, anus eller munden på samme tid, for objekt fokus
er på kvinden ( 2 på en gang er jo ikke et problem, ved jeg af
erfaring med dildoer involveret i samværet *G*)

MVH
Henning

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-03-03 18:05

[Anita | Sun, 30 Mar 2003 17:56:39 +0200]

>Så mit spørgsmål er egentlig - hvor mange mænd ville uden betænkning sige
>"ja tak" til en 3-kant med to fyre involveret? Og ja, det er nok det
>forkerte forum at spørge i - da mange af fyrene her nok er ret "frigjorte"

Med udgangspunkt i at fyrene er blot lidt interessante og ikke alt for
gamle, kan du forvente et "ja tak" fra både Nicolai og mig

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Anita

Dato : 30-03-03 18:24

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [Anita | Sun, 30 Mar 2003 17:56:39 +0200]

> Med udgangspunkt i at fyrene er blot lidt interessante og ikke alt for
> gamle, kan du forvente et "ja tak" fra både Nicolai og mig

*G* Øhm... der skal jo osse være en pige med

/Anita, der osse lige tillykker jer!

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-03-03 00:05

[Anita | Sun, 30 Mar 2003 19:23:50 +0200]

>*G* Øhm... der skal jo osse være en pige med

Næh nej, ikke i min version

Ej, jeg pjattede blot - vidste godt at det var "formålet".

>/Anita, der osse lige tillykker jer!

Takker...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Morten Nielsen

Dato : 30-03-03 20:05

On Sun, 30 Mar 2003 17:56:39 +0200, "Anita" <anita@*slet*stofanet.dk>
wrote:

>Så mit spørgsmål er egentlig - hvor mange mænd ville uden betænkning sige
>"ja tak" til en 3-kant med to fyre involveret? Og ja, det er nok det
>forkerte forum at spørge i - da mange af fyrene her nok er ret "frigjorte"

Jeg ville uden betænkning takke nej! Hvis det indebar mig og kæresten
samt en m/k, er jeg sikker på, at jeg ville blive jaloux bagefter, og
det har jeg ingen lyst til. Både jeg og min kæreste kan tale om en
ekstra person i sengen som en del af en fantasi, men ingen af os har
intentioner om at føre det ud i virkeligheden.

Hun er nu også mere end nok til mig

/Morten (skabslæser...)

Fra : Anita

Dato : 30-03-03 20:56

"Morten Nielsen" skrev

> [...]
> ekstra person i sengen som en del af en fantasi, men ingen af os har
> intentioner om at føre det ud i virkeligheden.

Det er vist også sådan jeg/vi har det...

> Hun er nu også mere end nok til mig
>
> /Morten (skabslæser...)

Ikke længere - hehe...

Venligst Anita