Reklame musik? Big Pack Is
Fra : Frøns

Dato : 27-03-03 18:58

Nogen der ved hvem der har lavet musikken til den og og så det til RIGTIG
appelsin juice reklamen

Fra : Tømreren

Dato : 27-03-03 19:04

Jeg mener det er Stig Møller med "sikke en dejlig dag"

Fra : Michael Castensen

Dato : 28-03-03 01:08

"Tømreren" <Bilhifi@ofir.dk> wrote in

> Jeg mener det er Stig Møller med "sikke en dejlig dag"

Oh dear. Den sang er så belastende og irriterende at lytte til!

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 28-03-03 09:34

"Michael Castensen"
> "Tømreren"

> Oh dear. Den sang er så belastende og irriterende at lytte til!

Ja, lige præcis! Den er simpelthen så overdrevet kæk og frejdig at det er
til at blive helt deprimeret over.

-TDJ

Fra : Tømreren

Dato : 28-03-03 18:54

"Theis Duelund Jensen" <isl10611@image.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Castensen"

> Ja, lige præcis! Den er simpelthen så overdrevet kæk og frejdig at det er
> til at blive helt deprimeret over.

Jeg så ham på rådhuspladsen,under den store strejke for en del år siden....
han sidder og hopper rundt som et lille barn mens han spiller den.
Den går an at høre en gang eller 2.