B-film titel
Fra : Karsten Højen Nielse~

Dato : 28-03-03 15:30

Hejsa

For nogle år siden så jeg en væmmelig b-film, hvor en
'telefon-morder' myrdede folk ved at ringe til dem.
Når de så tog røret sendte han strøm igennem, så hovedet
exploderede på den der tog det. :)))

Jeg vil tro at det er en 70'er ting.

Kan nogen hjælpe med yderligere detaljer om den, så som
titel osv. Endu bedre, har du den på video vil jeg
gerne byde på den :)

MVH

Karsten Nielsen

Fra : Morten DH

Dato : 28-03-03 16:59

"Karsten Højen Nielsen" <karsten_hoejen_nielsen@net.dialog.dk> skrev i en
meddelelse news:fc.0073fb6b050e3ca70073fb6b050e3ca7.50e3cbc@net.dialog.dk...
> [...]
> 'telefon-morder' myrdede folk ved at ringe til dem.
> Når de så tog røret sendte han strøm igennem, så hovedet

Der er godt nok ikke nogen eksploderende hoveder svjh men hvad med:
http://us.imdb.com/Title?0076804

Fra : Karsten Højen Nielse~

Dato : 28-03-03 17:04

Nej, det lyder ikke som den, desværre :(

MVH

Karsten

Fra : Morten Jensen

Dato : 28-03-03 20:46

Mon ikke det er Scanners?
http://us.imdb.com/Title?0081455

MVH
MOrte n
"Karsten Højen Nielsen" <karsten_hoejen_nielsen@net.dialog.dk> skrev i en
meddelelse news:fc.0073fb6b050e4b620073fb6b050e3ca7.50e4b6e@net.dialog.dk...

Fra : Mogens

Dato : 28-03-03 21:22

On Fri, 28 Mar 2003 20:45:33 +0100, "Morten Jensen" <morkaj@email.com>
wrote:

>Mon ikke det er Scanners?
>http://us.imdb.com/Title?0081455

Eksploderende hoveder ja, men ingen telefoner.
"Scannerne" brugte jo en form for telepati/telekinese
til at dræbe deres ofre.

Fed film forøvrigt. Det eksploderende hovede ser jo
lamt ud idag, men dengang i 81 fik man sku lidt af
et shock. Ak ja, det var tider dengang.

mvh Mogens

Fra : Lars Ehlers

Dato : 28-03-03 21:58

"Karsten Højen Nielsen" <karsten_hoejen_nielsen@net.dialog.dk> wrote in
message news:fc.0073fb6b050e3ca70073fb6b050e3ca7.50e3cbc@net.dialog.dk...
> [...]
> 'telefon-morder' myrdede folk ved at ringe til dem.
> Når de så tog røret sendte han strøm igennem, så hovedet

Er det den her? "Murder by Phone" http://us.imdb.com/Title?0081203

Jeg har selv set den for meget længe siden. Sikkert en gang i 80'erne.

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Karsten Højen Nielse~

Dato : 29-03-03 15:18

Yes, mange mange tak, det var 'Murder by fone'
MVH

Karsten