Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brændeprogram til slideshow
Fra : henrik

Dato : 27-03-03 21:02

Jeg vil gerne have anbefalet et godt program til at lave f.eks. slideshows
af sine digitale billeder. Skal fremvises med alm. DVD-afspiller på et
fjernsyn.
Det skal være et der kan køre Windows XP.

Mvh Henrik

Fra : Henrik og Stine Laur~

Dato : 27-03-03 21:57

"henrik" <henrik@rc-media.dk> wrote in message
> [...]
> fjernsyn.
> Det skal være et der kan køre Windows XP.

Hej Henrik
Dette program skulle kunne gøre det.
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=vcdeasy&tg=dl-2001&search=+Go%21+

Jeg har dog ikke nået at få det testet.
MVH en anden Henrik

Fra : Peter Sørensen

Dato : 27-03-03 22:00

winoncd kan også det, og med forskellige menuer.

Fra : Leif Jensen

Dato : 27-03-03 22:27

Ulead DVD Picture Show 2 - du kan downloade en prøve version på
www.ulead.com og
finde den fulde version på www.edbpriser.dk eller www.gate2prices.dk

Mvh
Leif Jensen

Fra : Bent Mouritzen

Dato : 28-03-03 09:29

"Leif Jensen" <leif@FJERNESadvicecom.dk> skrev i en meddelelse
> Ulead DVD Picture Show 2 - du kan downloade en prøve version på
> [...]

Ja, eller Xatshow kan også gøre det, prøve version kan hentes på
www.xat.com her kan du også lægge baggrundsmusik på.

Mvh Bent

Fra : JH

Dato : 28-03-03 11:54

henrik wrote:
> [...]
> slideshows af sine digitale billeder. Skal fremvises med alm.
> DVD-afspiller på et fjernsyn.
> Det skal være et der kan køre Windows XP.

PictureToTV er rigtig godt

JH

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-03-03 16:30

"henrik" skrev i en meddelelse
> [...]
DVD-afspiller på et
> fjernsyn.
> Det skal være et der kan køre Windows XP.

Nero kan også........

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@jNOSPAMve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : jec

Dato : 28-03-03 19:58

> Jeg vil gerne have anbefalet et godt program til at lave f.eks. slideshows
> af sine digitale billeder. Skal fremvises med alm. DVD-afspiller på et
> fjernsyn.

VCDEasy er efter min mening den bedste. Den laver slideshows hurtig og nemt,
plus den også understøtter avanceret ting som undermenuer og mix mellem
billeder og film. Og så er den endda gratis og fås også på dansk.
http://www.vcdeasy.org/

Fra : paul

Dato : 28-03-03 20:22

Ang.vcdeasy, kan den også lave SVCD? Hvis ikke vil jeg foretrække www.Picturetotv.com'.
Min DVDafspiller kan SVCD.
SVCD giver bedre billedkvalitet på TV end almindelig vcd.

Fra : jec

Dato : 28-03-03 21:29

"paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> wrote in message
> Ang.vcdeasy, kan den også lave SVCD? Hvis ikke vil jeg foretrække
www.Picturetotv.com'.
> Min DVDafspiller kan SVCD.
> SVCD giver bedre billedkvalitet på TV end almindelig vcd.

Den understøtter vcd 1.1, vcd 2.0 og svcd 1.0. Når man snakker billeder tror
jeg ikke der er så meget kvalitetsforskel på vcd 2.0 og svcd, i hvert fald
er det samme opløsning de bruger.

Fra : Flemming Joensson

Dato : 29-03-03 17:05

"paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> wrote in

> Ang.vcdeasy, kan den også lave SVCD? Hvis ikke vil jeg foretrække
> www.Picturetotv.com'. Min DVDafspiller kan SVCD.
> SVCD giver bedre billedkvalitet på TV end almindelig vcd.

Stills i VCD2.0 er i samme opløsning som SVCD-stills. Fordelen ved
VCD2.0 er at den er understøttet på endnu flere afspillere end SVCD. Så
hvis du nogensinde tager dine skiver med hen til andre kan du være
endnu mere sikker på at deres afspiller vil kunne æde skiven end hvis
den er lavet i SVCD. Og den vil selvfølgelig stadig kunne afspilles på
din egen afspiller.

Men du kan selvfølgelig lave både VCD1.0, VCD2.0 og SVCD med VCDEasy.

På vcdeasy's hjemmeside har de iøvrigt en god guide til hvordan man
laver en billed-CD. Jeg har lige selv lavet min første i VCDEasy og det
gik smertefrit...
Men hvis man vil lave menuer og undermenuer, så kræver det noget mere
arbejde end med f.eks. Ulead Pictureshow - har ikke prøvet picturetotv,
så den kan jeg ikke udtale mig om. Omvendt så har man kontrol over
meget mere end i de øvrige applikationer med VCDeasy.

Med venlig hilsen
Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.