Nyt hjem søges!
Fra : Allan Johansen

Dato : 28-03-03 00:16

Hej NG

På vegne af en tidligere killingekøber, søger vi nu et nyt hjem til en 2
årige, sortspotted British Shorthair hankat.
Det er af personlige grunde, at de nuværende ejere ønsker at skille sig af
med ham.
Han er indekat og vi håber at kunne finde et hjem, hvor han fortsat kan
forblive som indekat.
Katten er "gratis" og befinder sig i Århus området, men der skal påregnes en
udgift til en kønsneutralisering, som forventes foretaget inden indflytning
til hans nyt hjem.

Interesserede kan svare på indlægget her i gruppen eller kontakte os på tlf.
26 27 65 16 eller aj@adslhome

Med venlig hilsen

Allan Johansen

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 28-03-03 00:33

Hej Allan!
Siden vildkat.dk er lavet netop til omplacering af voksne katte. Hvis du har
lyst til at få katten på der, så send mig en mail og et foto af ham.
Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Allan Johansen skriver: