Så er Bianca også væk
Fra : basse

Dato : 28-03-03 15:32

Hej alle !

I dag blev Bianca aflivet efter en uge med mange spekulationer og
bekymringer.

Det blev aldrig helt afklaret, hvad der var årsag til hendes lammelser, men
faktum er, at det ikke blev bedre og der derfor ikke var anden vej end
aflivning tilbage.

Vi har de sidste 3-4 dage godt vidst med os selv, at det ikke ville blive
godt igen, men man håber selvfølgelig, at der vil ske et mirakel. Det gjorde
der ikke og derfor er vi nu hundeløse, hvilket er noget af en omvæltning,
når vi altid (føles det i hvert fald som om) har haft hund og de sidste 6 år
indtil for to mdr. siden endda to af slagsen.

Det virker urimeligt hårdt at skulle sige farvel til to hunde indenfor så
kort tid og jeg føler i den grad med Pernille, som jo lige har været udsat
for det samme.

Vi er udfra nogle meget fornuftsbetonede betragtninger enige om, at vi ikke
skal have hund igen foreløbig - der skal gå nogle år. Jeg er spændt på, om
vi kan overholde dette - vi får se. Imellemtiden må vi så låne vores nabos
dejlige golden retriever, når her bliver for tomt.

Jeg regner ikke med at følge med i denne gruppe så meget længere, men jeg
vil gerne sige jer allesammen mange tak for gode svar, støtte og opbakning.
Selvom bølgerne af og til går lidt højt, synes jeg, at det er en vældigt god
NG.

Held og lykke fremover med alle jeres dejlige hunde.

Mange hilsner

Rebekka

Fra : skingur

Dato : 29-03-03 08:41

"basse" skrev d. 28-03-03 15:32 dette indlæg :
> [...]

> Mange hilsner
>
> Rebekka
>
> Kære Rebekka, jeg har ikke ord til at beskrive, hvor synd jeg synes
det er for dig.
Jeg synes, du skal kigge ind i ny og næ...
Og jeg synes også I skal vente med at få hund igen, til de andre er
blevet et kært minde og tårene ikke kommer som på kommando. En ny hund
bliver aldrig det samme som den gamle og fortjener at få sit eget liv
uden konsekvent at blive sammenlignet med den gamle.
Håber, I alligevel ser lidt lyst på fremtiden. jeg føler med Jer.

Kh Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : bettina

Dato : 31-03-03 08:13

"basse" <garp@get2net.dk> wrote in message
> Hej alle !
>
> I dag blev Bianca aflivet efter en uge med mange spekulationer og
> bekymringer.

Åh hvor jeg føler med jer :-/

Bettina