Er bare nødt til at prale!:-)
Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-03-03 12:36

Hej Alle

Ja, dette er det eneste sted hvor jeg ved folk kan leve sig lidt ind i
hverdagens små glæder over hundenes fremskridt... Selvom de tricks vi lærer
dem måske af og til er nyttesløse. Hehe...

I går da vi sad og så en film kedede Balto og jeg os lidt, så vi gik igang
med at lære at ballancere med en godbid på snuden og så først ta' den når
der blev sagt værs'go. Det lærte han i løbet af 0,5 så vi gik videre... Nu
skulle han lære forskel på (min) højre og venstre! *G* Nu kan han så finde
ud af at lægge en pote på min høre hånd når jeg siger højre og på min
venstre når jeg siger venstre.

Jeg er liiiidt stolt!

--
Rinnie

http://www.flatcoated-retriever.dk/dogs/Start.htm

Fra : Louise Viborg

Dato : 28-03-03 18:45

Hej Rinnie!
Det kan jeg da godt forstå du er stolt over Det er da flot
Kender godt det der med når man sidder og keder sig om aftenen, så er
hunden altid klar til at lære et lille trick *G*

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : showdogs.dk

Dato : 28-03-03 20:08

hej
jamen man må godt være stolt af sin hund når de lærer noget, synes faktisk
det er længe siden min egen har lært noget...hmmmmm måske keder jeg mig ikke
nok...
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk
som bliver opdateret hver dag. "vink"

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-03-03 20:16

> [...]
> det er længe siden min egen har lært noget...hmmmmm måske keder jeg mig

Ja men det er da fordi du opdaterer showdogs.dk Hihi...

Hvad har du forresten selv af hund?

Fra : showdogs.dk

Dato : 28-03-03 21:58

hej igen
Ja, bruger da noget tid på showdogs.dk, men det er jo helt frivilligt....før
brugte jeg meget tid på at finde resultaterne, nu får jeg (vi, vi er 3 om
siderne) dem tilsendt.
Undertegnede har en Siberian Husky, importeret fra Canada, og fruen i huset
har 4 Afghanske Mynder, så her er godt fyldt op...
Jo, man kan godt lære en Siberian Husky nye tricks, men har de prøvet det
samme 3 gange, så mister de altså interessen...
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : skingur

Dato : 29-03-03 08:48

"R. Ilsøe" skrev d. 28-03-03 12:36 dette indlæg :
> [...]
finde
> ud af at lægge en pote på min høre hånd når jeg siger højre og på min

Det var da en god ide, det vil jeg prøve at lære den lille langhårede,
der elsker at gi pote!
Christina

http://www.kandu.dk/