agility
Fra : bettina

Dato : 28-03-03 09:54

Mockas barnepige vil helt vildt gerne gå til Agility med Mocka, hvilket jeg
synes lyder som en strålende idé.
Vi bor på amager, og hun har forsøgt at finde et sted hun kan gå med Mocka,
hvor træningen IKKE foregår torsdag aften (for der går jeg til
lydighedstræning med Mocka).
Hun er 15, så transporten vil skulle foregår med tog
Er der nogen der kender et sted I kan foreslå ???

Bettina

Fra : Lone

Dato : 29-03-03 18:23

"bettina" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lydighedstræning med Mocka).
> Hun er 15, så transporten vil skulle foregår med tog
> Er der nogen der kender et sted I kan foreslå ???

hej Bettina,

prøv at kigge her http://www.amagerlands.dk/ eller
http://home19.inet.tele.dk/agilityposten/Sjaellandogbornholm.htm

hilsen Lone

Fra : bettina

Dato : 31-03-03 08:12

"Lone" <the.becks@softhome.net> wrote in message

> hej Bettina,
>
> prøv at kigge her http://www.amagerlands.dk/ eller
> http://home19.inet.tele.dk/agilityposten/Sjaellandogbornholm.htm
>

> hilsen Lone

Perfekt. Dem i Lersøparken havde jeg også lige hørt om, men der er desværre
fyldt op på deres begynderhold
Nå, nu prøver vi i aften hos Vestegnen, hvor jeg også træner lydighed...så
må jeg få forklaret hende, hvordan man finder derhen på gåben fra
Albertslund station
tak for hjælpen
Bettina