Stop med at gø
Fra : Lars Vangaa

Dato : 27-03-03 21:36

Hej Ng.
Er der nogen af jer der har hørt om en ting der hedder Bark free.den skulle
efter sigende når man trykker på den udsende en ultrahøj lyd som hunden
finder ubehaglig og stopper så med at gø.
Hvad er jeres mening og hvor kan man evt købe denne tingest ?
På forhånd tak.
Vh Lars

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-03-03 21:49

Hej Lars!
Det synes jeg bestemt ikke lyder særlig tiltalende. Det er naturlgt
for hunden at gø, men selvfølgelig skal den ikke gø hele tiden, men så
hellere opdrage den på den rigtige måde, end at sende ubehagelige lyde
til den.
Det er bare min mening

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 15
www.shunozahra.dk

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 27-03-03 21:53

[...]

Disse tingester, der findes også nogle som udsender citron eller andre
ubehagelige lugte, er ULOVLIGE, da de påfører dyret en unødig lidelse.

Hilsen Thorleif.

Fra : Thomas

Dato : 15-04-03 14:41

Jeg fandt lidt om den her:

http://www.biconet.com/critter/barkFree.html

Den ser da interessant ud uanset hvad de hellige siger, så jeg prøver at
undersøge om den er importeret til landet..

Thomas