Siemens SL45
Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 20-03-01 18:49

Hejsa har studeret ovenstående model sådan lidt på nettet , og jaaaaa den
ser skøn men godtnok dyr ud
Er der nogen der har nogen erfaringer emd ovenstående ? Eller evt. priser
skal være Sonofon abb. hvis det skal være

Hygge

Janner

Fra : Nick Christensen

Dato : 20-03-01 19:54

":-:Janner®:-:" wrote:

> Er der nogen der har nogen erfaringer emd ovenstående ? Eller evt. priser
> skal være Sonofon abb. hvis det skal være

Jeg har set den til 4500,- kr.

Men sikke dog en "rodebutik" hvis man er vant til at bruge Nokia. Men MP3-
lyden er dog rigtigt god. Så alt i alt en okay telefon.

--

Nick Christensen

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 20-03-01 20:15

Ja det er det med rode menuerne jeg frygter lidt ,,,,,,,,,, er meget vant
til nokia har hadt en 5110 , 6110 , 3210 , 6150 og nu en 8210 ...... men
skal have ny telefon af arbejdet ... godtnok vil de ikke punge alle 4500 ud
men en del af det Så jeg tænkte om man skulle prøve en siemens denne
gang...

Janner

Hvordan var menuerne , ringe tonerne osv .............. og ja
piuiiiiiiiiiiiv så er det jo slut med de sjove nokia beskeder eller ?

Mvh.

Janner

Fra : Nick Christensen

Dato : 20-03-01 20:34

":-:Janner®:-:" wrote:

> Hvordan var menuerne , ringe tonerne osv .............. og ja
> piuiiiiiiiiiiiv så er det jo slut med de sjove nokia beskeder eller ?

Ringetonerne kan du svjv ligge ind som medi toner. Plus man kan lægge gif
billeder ind i et vist format. Der er mange ringetoner med fra starten,
mange okay faktisk. Ja, det er slut med Nokia SM .. S ting.

(ska' da ett a' pisk)

--

Nick Christensen

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 20-03-01 21:25

> ":-:Janner®:-:" wrote:
> Ringetonerne kan du svjv ligge ind som medi toner. Plus man kan lægge gif
> billeder ind i et vist format.

Jep - du kan både lægge midi ind i en Siemens - og selv lave melodier med
den indbyggede composer.
Billederne skal nu lægges ind i bmp-format.

Thomas Nielsen
Fjern X'et i min e-mail adresse.

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 20-03-01 21:33

"Thomas Nielsen" <thniX@image.dk> skrev i en meddelelse
> "Nick Christensen" <n@tv.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jep - du kan både lægge midi ind i en Siemens

hmm

Hvordan skal det forståes ? At man kan slippe for de elendige indbyggede
melodier.

--
Nicholas

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 20-03-01 21:41

"Nicholas F. Bryde" <nbryde@image.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Nielsen" <thniX@image.dk> skrev i en meddelelse
>
> hmm
>
> Hvordan skal det forståes ? At man kan slippe for de elendige indbyggede
> melodier.

På min C35i kan man lægge midi-filer ind som ringetone vha. et program, der
hedder Sx35CZ og et datakabel. Jeg formoder at man kan det på alle Siemens
modeller.
Midifilerne kan du finde forsk. steder på nettet, hvis du da ikke selv vil
lave dem.

Fra : clauslundholm@mac.co~

Dato : 20-03-01 14:59

Det er en fantastisk telefon. Lækkert design, ligger godt i hånden og lyden
er perfekt. Det er sgu lidt mere telefon over den end ved en Nokia som
næsten alle ejer.

Vælg en SL 45 hvis du ikke vil være som andre.

Claus...

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 21-03-01 23:30

In article <B6DD8321.64F2%clauslundholm@mac.com>, clauslundholm@mac.com
says...
> [...]
> næsten alle ejer.
>
> Vælg en SL 45 hvis du ikke vil være som andre.

Min er elendig, når jeg har talt i et par minutter, falder lyd
kvaliteten markant. Men den kan jo være defekt (eller trænge til
en software update).

Fra : Morten B

Dato : 21-03-01 18:42

":-:Janner®:-:" <ask@me.com> wrote in message
> [...]
ud
> men en del af det Så jeg tænkte om man skulle prøve en siemens denne

Jeg har selv haft en Nokia 5110 og en Nokia 6150 og da den stod for
udskiftning prøvede jeg en Siemens S35 og jeg må sige at jeg blev slemt
skuffet. Lyden er metalisk og dåseagtig og jeg brød mig ikke om menuerne.
Jeg havde sikkert kunne vænne mig til menuerne hvis jeg havde givet mig lidt
bedre tid men der var for mange små detaljer som jeg manglede på den nye S35
i forhold til 6150'en. Efter 2 dage solgte jeg den og købte en 6210 og det
er den bedste telefon jeg har haft.

Siemens er ikke en dårlig telefon (bortset fra lyden) men som glad
Nokia-bruger er det efter min mening et trin nedad at gå fra Nokia til
Siemens.

/Morten