Musikken i Magnolia
Fra : Tina

Dato : 20-03-01 18:24

Hejsa

Jeg har været ude og lede efter en komplet liste over al musikken i
Magnolia.... Men det eneste jeg støder ind i, er soundtrack + score, og
selvom man lægger numrene på de to sammen, er der stadig nogle, der
mangler....

Nogle der kan hjælpe?
Jeg har desværre ikke filmen på video/dvd (ville også være ret omsonst, har
ingen af delene i huset

Mvh

Tina

Fra : Staalanden

Dato : 20-03-01 18:44

On Tue, 20 Mar 2001 18:23:31 +0100, "Tina" <nuggi25@eon.dk> wrote:

> [...]
>
>Nogle der kan hjælpe?
>Jeg har desværre ikke filmen på video/dvd (ville også være ret omsonst, har

Hvilke mener du der mangler?
Jeg har ikke studset over nogen.
Men måske skulle du gennemlytte Aimee Mann's udgivelser

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 20-03-01 23:41

"Staalanden" skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg kan ikke umidelbat huske, at der skulle være noget, der ikke er på
Soundtracket. Filmen er jo bygget op omkring Aimee Manns musik, så det ville
da være mærkeligt, hvis man efterfølgende udelader noget, da musikken jo
netop er det bærende i filmen. Men, tjek evt. Aimee Manns nye CD ud, den er
vist kommet inden for de sidste par uger. I hvert fald er nogle af numrene
fra filmen på, så det kan da være der har sneget sig noget ind, der ikke er
på soundtracket. Fremragende hende Aimee Mann i øvrigt....! Jeg blev sammen
med et par stykker siddende som de eneste under rulleteksterne bare for at
høre det sidste nummer til ende. Til stor irretation for piccoloen, der
sikkert hellere ville hjem end vente på os. Dagen efter købte jeg
soundtracket.....

Kåre