MS Windows
briani 27239
Findes det ?
Fra : Kim Larsen

Dato : 28-03-03 19:16

Hej i gruppen

Findes der et program som kan bruges som nummerviser under XP Pro ?
Jeg har en ADSL-forbindelse, men har ikke telefon med nummerviser, men hvis
det findes, så kunne det være ret fedt at have et program der kunne vise mig
hvem der ringer.

På forhånd tak for hjælpen

Kim Larsen

Fra : Anders Lund

Dato : 28-03-03 19:45

Kim Larsen wrote:
> [...]
> Jeg har en ADSL-forbindelse, men har ikke telefon med nummerviser,
> men hvis det findes, så kunne det være ret fedt at have et program

Kender ikke et program - men du skal huske at have nummervisning service fra
din teleudbyders side af.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-03-03 20:41

Således skrev "Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> i
dk.edb.system.ms-windows Fri, 28 Mar 2003 19:44:30 +0100:

>Kender ikke et program - men du skal huske at have nummervisning service fra
>din teleudbyders side af.

Med mindre det er lavet om, så skal du ikke regne med at få udenbys
software til at virke med Vis Nummer her i Danmark, da der anvendes en
anden standard end i resten af verden (stort set)

Du skulle under alle omstændigheder have et analogt modem stående
tændt og tilsluttet til telefonnettet, da din telefoni ikke har noget
med din ADSL at gøre, udover at det tilfældigvis kører på den samme
ledning.

Knud
--
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone,
but they've always worked for me. -- Hunter S. Thompson

Fra : Palle Jensen

Dato : 28-03-03 23:27

> [...]
> stående tændt og tilsluttet til telefonnettet, da din telefoni
> ikke har noget med din ADSL at gøre, udover at det tilfældigvis

Hmm.... På et tidspunkt var der en der postede noget om en lille box
man kunne få og koble på com porten. Sammen med noget software kunne
man så se nummeret på sin skærm.

--
Palle Jensen

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-03-03 23:53

Således skrev Palle Jensen <invalid@invalid.00> i
dk.edb.system.ms-windows 28 Mar 2003 22:27:08 GMT:

>Hmm.... På et tidspunkt var der en der postede noget om en lille box
>man kunne få og koble på com porten. Sammen med noget software kunne
>man så se nummeret på sin skærm.

Jeg ved ikke om det er denne, men princippet er i hvertfald det samme.

<http://www.blichfeldt.dk/numviser/numvisdk.htm>

Knud
--
Managing senior programmers is like herding cats.
--Dave Platt

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-03-03 12:28

> Jeg ved ikke om det er denne, men princippet er i hvertfald det
> samme.
>
> <http://www.blichfeldt.dk/numviser/numvisdk.htm>

Det var lige præcis den jeg tænkte på

--