MS Windows
briani 27239
Opstartsproblem i Windows ME
Fra : AKC

Dato : 28-03-03 09:27

Jeg har en bekendt som kører på Win ME, han har det problem
at den næsten altid starter op i fejlsikker tilstand eller vil køre
scandisk. Tilsyneladende lukker altid den korrekt ned og slukker
for strømmen.

Han er ikke på internettet og kan derfor ikke køre Windows
opdatering. Er det mon muligt at få opdatering på en CD.

Mvh. Arne

Fra : Edmund

Dato : 29-03-03 08:25

AKC wrote:
> [...]
>
> Han er ikke på internettet og kan derfor ikke køre Windows
> opdatering. Er det mon muligt at få opdatering på en CD.

Du kan downloade dem til ham på windows update
Gør update personlig
Gå ind i windows katalog
Søg på ME

Aner ikke om der er en update der kan løse hans problem

--
Mvh Edmund

Fra : AKC

Dato : 31-03-03 09:28

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan downloade dem til ham på windows update
> Gør update personlig
> Gå ind i windows katalog
> Søg på ME
>
> Aner ikke om der er en update der kan løse hans problem

Der findes åbenbart ikke nogen support-cd til ME.

Er der nogen som ved hvordan problemet kan løses.

Arne

Fra : Edmund

Dato : 31-03-03 17:12

AKC wrote:

> Der findes åbenbart ikke nogen support-cd til ME.
>
> Er der nogen som ved hvordan problemet kan løses.

Har du ikke en brænder, så du kan brænde filerne til ham.

--
Mvh Edmund