MS Windows
briani 27239
Newbie spørgsmål
Fra : Steffen Holm

Dato : 28-03-03 07:40

Hej NG.

Jeg blev i går den lykkelige ejer af en ny computer, og stiftede derfor
bekendtskab med Windows XP Professionel for første gang. Mit problem er, at
under opstart kommer der en menu ala menuen til opstart i fejlsikret
tilstand kendt fra Win 98, hvor jeg kan vælge mellem Win XP som styresystem
ell et udefineret system på c:. Kan jeg ikke en gang for alle vælge XP? Det
er da irriterende at skulle trykke enter en gang under hver opstart....

På forhånd tak.

--
Steffen Holm
http://skibumsen.dk

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 28-03-03 10:17

"Steffen Holm" <mail@skibumsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Det
> er da irriterende at skulle trykke enter en gang under hver opstart....

Højreklik på denne computer og vælg egenskaber
vælg fanebladet Avanceret og tryk på knappen Indstillinger
ud for "Start og Genoprettelse"
fjern X ud for "Vis liste over....." eller det Sekunder ned til 1

Jan Rasmussen

Fra : Steffen Holm

Dato : 28-03-03 15:02

"Jan Rasmussen" <janras@jubiimail.dk> wrote:

> Højreklik på denne computer og vælg egenskaber
> vælg fanebladet Avanceret og tryk på knappen Indstillinger
> ud for "Start og Genoprettelse"
> fjern X ud for "Vis liste over....." eller det Sekunder ned til 1

Mange tak for svaret.

Steffen Holm