MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
xp billedfremviser
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 27-03-03 20:46

Skulle der være en billedfremviser i xp pro dk.
Jeg kan ikke finde nogen, kun i stifinder, hvor man ved store
ikoner kan klikke på et ad gangen.
mvh Ebbe

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 27-03-03 21:09

Ebbe Hansen, du skrev:

> Skulle der være en billedfremviser i xp pro dk.

Ja, under pauseskærme.

--
Henrik

Fra : Edmund

Dato : 27-03-03 21:13

Ebbe Hansen wrote:
> Skulle der være en billedfremviser i xp pro dk.
> Jeg kan ikke finde nogen, kun i stifinder, hvor man ved store
> ikoner kan klikke på et ad gangen.

Højreklik på billedfilen og vælg ekssempel
eller
Højreklik på billedfilen og vælg åben med / vælg program

--
Mvh Edmund

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-03-03 22:06

Smid dine billeder over i mappen billeder under Dokumenter.
Gå i Stifinder og tryk på knappen mapper, således at drevene forsvinder i
venstre side. Så får du bl.a. en menu frem, som hedder Billedopgaver.
Der kan du så hente billeder fra camera og scanner direkte. Vise billeder i
mappen som et diasshow, bestille billedudskrifter, kopiere til en cd osv.

Kurt

Fra : Asle Bjerva

Dato : 27-03-03 23:07

"Kurt B. Andersen" <kurt@portalen.no> skrev i melding
> [...]
> mappen som et diasshow, bestille billedudskrifter, kopiere til en cd osv.

Du kan sette denne muligheten på en hvilket som helst mappe.
Høyreklikk på en mappe, velg egenskaper, tilpass, bruk mappetype bilder
eller fotoalbum som mal.
Hvis mappen inneholder bilder som støttes av XP's diashow får du menyen for
bilder frem som forklart av Kurt.
Det er for øvrig i screensaveren man kan kontrollere hvor lenge hvert bilde
skal vises i diashowet.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-03-03 15:10

On Thu, 27 Mar 2003 20:45:57 +0100, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Skulle der være en billedfremviser i xp pro dk.

Tak for alle svar,
utroligt så uvidende man stadig kan være
mvh Ebbe

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-03-03 16:09

On Thu, 27 Mar 2003 20:45:57 +0100, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote:
Tak for alle svar,
utroligt så uvidende man stadig kan være
mvh Ebbe

Men man kan stadig lære lidt, jeg lærte da at,
hvis man tilføjer noget i subject, ryger man us af tråden