MS Windows
briani 27239
scan disk
Fra : Ingrid

Dato : 27-03-03 19:34

Hej
Hvad gør man hvis man ikke kan køre scan disk, den står og laver det samme
hele eftermiddagen, indlæser filsystemer eller sådan noget, så kommer den 4
streger op
og forsætter forfra ??

Hilsen Stub

www.stubberne.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 27-03-03 20:08

Ingrid wrote:
> Hvad gør man hvis man ikke kan køre scan disk, den står og laver det
> samme hele eftermiddagen, indlæser filsystemer eller sådan noget, så
> kommer den 4 streger op
> og forsætter forfra ??

Det skyldes at et eller andet program bliver ved med at skrive til
harddisken.
Genstart i fejlsikret tilstand og kør det igen.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
"The real question is this: If no human being can ever

Fra : Ingrid

Dato : 27-03-03 20:19

Tak for svaret, kan du gætte hvad jeg nu vil spørge om ( hvordan starter man
i fejlsikret tilstand ??

Hilsen Stub

--
http://home20.inet.tele.dk/web/
http://home6.inet.tele.dk/ingrid/

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 27-03-03 20:40

> Tak for svaret, kan du gætte hvad jeg nu vil spørge om ( hvordan starter
man
> i fejlsikret tilstand ??
Hej
Det gør du ved at holde f8 knappen nede når du tænder maskinen, så får du
valgmulighder, og vælg Fejlsikret Tilstand.
Gunnar

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-03-03 20:14

Stop din Virus Scanner og andet der måtte skrive til disken, såsom en
screensaver.

Fra : Ingrid

Dato : 28-03-03 16:39

Tusind tak for alt hjælp, nu kan jeg næste gang, det er rigtig der var mange
programmer som kørte i baggrunden.
hilsen Stub